Lapkričio 13, 2010
Lietuviško Kalėdų labdaros vakaro metu paaukota apie 32 000 litų (Foto)
LONDONIETĖ, 49
© www.smstudio.co.uk
Anglijos lietuviai žino, kad likus keliems mėnesiams iki Kalėdų jiems gali prireikti plazdančių vakarinių suknių ar tamsių kostiumų.  Prabangus lietuviškas Kalėdų labdaros vakaras Londone – jau tapo tradicija. Į ketvirtus metus organizuojamą renginį  ketvirtadienį susirinko  apie 140 žmonių. Iškilminga vakarienė vyko prestižiniame sostinės  Langham viešbutyje. 
Foto: Andrius Petrucenia
 
Pagrindinis vakaro tikslas kiekvieną kartą tas pats – surinkti lėšų ir jas paaukoti vienam iš labdaros fondų, besirūpinančiam lietuviais, kuriems reikalinga pagalba. Šių metų renginyje vyko labdaros aukcionas ir loterija, o už prizus surinktos lėšos skirtos ponios Almos Adamkienės labdaros ir paramos fondui, remiančiam keturiasdešimt Lietuvos kaimo mokyklų. Iš viso vakaro svečiai paaukojo apie 8000 svarų (apie 32 000 litų). 
 
„Tiesa, kad aukoti galima ir tyliai, tačiau tylus renginys niekuomet nesulauktų tiek dėmesio, tiek garbingų svečių. Tokio lygio renginys, kaip šį vakarą, skleidžia dar didesnę žinią apie gerus darbus ir lėšų labdarai galima surinkti žymiai daugiau“, - Londonietei sakė renginį drauge su Lietuvos ambasada Londone organizavusių Lietuvos Komercijos rūmų JK prezidentas Marius Bružas. Pasak jo, žinia apie lietuvišką Kalėdų labdaros vakarą  Londone jau pasklidusi ne tik tautiečių tarpe. „Palyginus su praėjusiais metais, šiemet renginyje dalyvavo daugiau užsieniečių“, - teigia M.Bružas.  
 
Dosniausias iškilmingo labdaros vakaro dalyvis, britų verslininkas Gerald Hyam, aukciono metu už keturių dienų atostogas Palangos viešbutyje paklojo £3000 (pradinė kaina buvo £250).  
Dosniausias vakaro svečias Gerald Hyam. Foto: Andrius Petrucenia
 
Kompanijų grupės savininkas ir investuotojas Ramin Wali už savaitgalį Stiklių viešbutyje nepagailėjo £1000.  
Ramin Wali (k.) ir Darius Paškauskas. Foto: Andrius Petrucenia
 
Azartiškos ir ypač mėgstančios krepšinį tą vakarą pasirodė ir moterys. Du VIP bilietus į kitais metais Kaune vyksiantį Europos krepšinio čempionatą už £850 įsigijo  Indrė Butkevičiūtė. Eurobaltikos vadovei Olga Jachimovič du VIP bilietai į pasirinktas Eurolygos varžybas kainavo £500.  
Olga Jachimovič. Foto: www.smstudio.co.uk
 
Aukcione taip pat parduoti Lietuvos futbolo rinktinės marškinėliai su žaidėjų parašais (juos už £170 įsigijo Lietuvos Komercijos Rūmų JK (LKRJK) prezidentas Marius Bružas), du VIP bilietai į futbolo varžybas tarp Lietuvos ir Škotijos rinktinių (už £250 bilietus nusipirko verslininkas Darius Paškauskas), tradicinė afrikietiška kaukė (teisininkė Raminta Dereškevičiūtė ją įsigijo už £165). Svečiai taip pat aktyviai pirko loterijos bilietus, kainavusius po 20 svarų. 
Darius Paškauskas su žmona Larisa. Foto: Andrius Petrucenia

Teisininkė Raminta Dereškevičiūtė afrikietišką kaukę įsigijo už £165. Foto Andrius Petrucenia
 
„Vakaras pavyko puikiai, - renginiu džiaugiasi LKRJK prezidentas. - Kiek girdėjau atsiliepimų, svečiams paliko įspūdį tiek renginio vieta, tiek muzikinė programa“.  
LKRJK prezidentas Marius Bružas su žmona Agne. Foto: www.smstudio.co.uk
 
Langham viešbutyje vykusį iškilmingą vakarą vedė žurnalistė, kulinarinės knygos autorė Beata Nicholson. Susirinkusiems svečiams dainavo žymiausias Lietuvos tenoras Edgaras Montvidas, skambino Londono muzikos ir dramos mokyklos Guildhall 2010 metų aukso medalio laimėtoja pianistė Martyna Jatkauskaitė, BBC orkestro akordeonistas Martynas Levickis, pianistas Rimantas Vingras. 
Pianistė Martyna Jatkauskaitė su draugu Mixaliu. Foto: Andrius Petrucenia
 
Renginyje dalyvavo labdaros fondo įkūrėja ponia Alma Adamkienė, Lietuvos Respublikos Prezidentas Valdas Adamkus, Lietuvos ambasadorius Didžiojoje Britanijoje J.E. dr. Oskaras Jusys ir kiti garbingi svečiai. 
Prezidentas Valdas Adamkus, ponia Alma Adamkienė ir ambasadorius Oskaras Jusys. Foto: Andrius Petrucenia
 
“Džiaugiuosi šia išskirtine proga pabūti su jumis, - iškilmingą vakaro atidarymo kalbą pradėjo prezidentas Valdas Adamkus. - Dėkui už labai vertingą pagalbą, kurią jūs, Anglijos lietuviai, suteikiate Almos Adamkienės labdaros fondui. Visa tai yra geranoriškumo ženklas”. 
Ponia Alma Adamkienė. Foto: www.smstudio.co.uk
 
Prezidento kalboje netrūko ir skaudžių gaidų apie emigraciją, šiandieninę situaciją Lietuvoje, “biurokratijos demonstruojamą agresyvų abejingumą, nepagarbą žmogui ir jo teisėms”.  “Tėvynėje ant žmogaus pečių suversta per daug problemų, per daug rūpesčių. Ne viskas gerai, jei Lietuva tapo pamotė žmonėms, kurie neprašė paramos, o tik civilizuoto, žmogiško gyvenimo. Ne viskas gerai, jeigu Lietuvą palieka darbingi, atsakingi, apie ateitį galvojantys, vaikus auginantys žmonės. Nuolat susitinku su tautiečiais, gyvenančiais ne Lietuvoj. Girdžiu daug liūdesio, nuoskaudos. Bet emigravę žmonės niekada nesako: „nenorėjau ten gyventi“. Jie sako: „nenorėjau taip gyventi”, - kalbėjo prezidentas. 
 
“Tačiau šventai tikiu, kad įveiksime esamas blogybes. Jūs visiems parodote, kad būti lietuviu, būti iš Lietuvos reiškia ne tik priklausymą geografiniam kraštui, valstybei, tautai, bet ir moralinę pareigą. Kai žmogus žmogui gali ir nori padėti, prasideda tauta, tautinis solidarumas,  - tęsė kalbą V. Adamkus. - Ką reiškia nepritekliai ir ką reiškia tokia pagalba, žinau iš asmeninės patirties, apie kurią iki šiol negaliu kalbėti be jaudulio. Žinau, ką reiškia sunkiu momentu gauta parama ir  už jos stovintis žmogiškumas. Toji gerumo ir žmogiškumo grandinė yra pati vertingiausia, vienas gražiausių dalykų kiekvieno žmogaus gyvenime“.
Londono Šv. Kazimiero bažnyčios klebonas kunigas Petras Tverijonas ir vakaro vedėja Beata Nicholson. Foto: Andrius Petrucenia

Lithuanian Beer Limited savininkas Egonas Jakimavičius su žmona Aira. Foto: Andrius Petrucenia

Lietuvių sodybos Headley Parke šeimininkai Jūratė ir Gintas. Foto: Andrius Petrucenia

Verslininkė Jurgita Stirnaitė. Foto: Daiva Baumilienė
 
Praėjusiais metais Londone rengtame labdaros vakare, Lietuvos M. Rostropovičiaus fondui paaukota daugiau nei 12 tūkstančių svarų sterlingų. Kaip teigė M.Bružas, kiekvienais metais stengiamasi paremti vis kitus labdaros fondus. „Gali būti, kad kitais metais surinktos lėšos bus skirtos labdaros projektui, veikiančiam Anglijoje. Kaip tik kalbuosi su keliais fondais. Juk ir čia gyvena lietuvių, kuriems pagalba reikalinga“, - ateities planais dalinasi LKRJK prezidentas.

2008-aisiais vykusiame lietuviškame labdaros vakare dalyvavo ir britų kulinarijos žvaigždė Jamie Oliver'is bei filmo Lok, Stok arba Šauk (Lock, Stock and Two Smoking Barrels) aktoriai Jason Flemyn bei Dexter'is Fletcher'is. Režisierės Dalios Ibelhauptaitės režisuoto vakaro metu Tauragės apskrities vaikams paremti tuomet surinka apie 56 tūkstančiai svarų (maždaug 250 000 litų) – du kartus daugiau nei 2007-aisiais, kada lietuviškas Kalėdų labdaros renginys vyko pirmą kartą.

VAKARO AKIMIRKOS. Fotografijų autoriai DAIVA BAUMILIENĖ, SIGITAS MATULIS (www.smstudio.co.uk) ir Andrius Petrucenia (www.flickr.com/photos/andriux)


















Raktažodžiai: KalėdoslabdarapagalbastiliusLKRJKLietuvos ambasadagalaiškilmės

Straipsnio komentarai

  • Turbut pragere ir pravalge 5-kart daugiau...
    49. Gedas // Lapkričio 24, 2012 // 19:17
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Visiskai pritariu 'as', tikrai kad geda ir tikrai Olga nera pati saziningiausia asmenybe, kuriai galima butu patiketi tokiu renginiu organizavima ir pinigus.Ar tie zmones ja pasitikintys tokie akli ar naivus ar ji tiesiog taip moka visus apmauti??!! ATSIMERKITE GERBIAMIEJI
    48. lietuvis // Rugpjūčio 22, 2012 // 19:52
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • matyt jau viskas parduota,jeigu be sąžinės vogiami vaikam skirti pinigai kiek supratau Olga tipiškas lietuviškas variantas,aš siūličiau surinkti parašus ir demaskuoti ją,nedaleidžiant daugiau jos prie jokių renginių kur ringsis dori lietuviai,gaila kad dar vis egzistuoja tokie kurie statosi pilis prisidengią net tokiu vardu kaip LABDARA GEDAAAAAA!!!!!!!!
    47. aš // Balandžio 29, 2012 // 14:32
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Komentaras
    46. Vardas // Balandžio 29, 2012 // 14:31
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • joooooooo... elitas kvepiantis gopsumu... zinau as tas visas elitines vakarienes, vakarelius, pokylius, labdaros vakarus... visi ale vadinamas elitas ateina saves parodyti is kailio bandydamas issinerti buti grazesnis su geresne suknia ir panasiai nu ant saves daugiau isleidzia nei deretu... o sis labdaros vakaras kaip ir dauguma kitu del akiu padarytas...jokios cia minties eilinis elito isgeerimas, cia kad zmones tipo maziau kalbetu... tam kad aukoti nereikalingi labdaros vakarai... tam gali tiesiog nueiti i banka... o cia tiesiog cirkas... su tokiom sumom nejuokinkit vien lietuviai lietuvoj sugeba virs triju milijonu vaiku namams paaukoti o cia turtuoliai tik tiek? eik eik nejuokinkit svieto... as nei skaiciuoju svetimu pinigu nei ka ... bet tiesiog juokingai skamba elitas ir tokia suma... nai nai nai ... smagus man tie vakarai , juolab zinant ju tikraja prasme... labdaros vakaras -- lebavimu vakarelis :D
    45. AAS // Balandžio 5, 2011 // 23:55
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Atvirai sakant- bloga nuo to elito, ne dėl to kad mažai paaukojo, o dėl to kad savo tuštybę kelia į dangų ir nesugeba su tauta kurti paprasto laimingo gyvenimo.
    44. Lietuvis // Vasario 21, 2011 // 20:17
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ELITAS blyn... Kaip Lietuvoje taip ir UK :) kur į kokią baliušką prisitrinti, pagerti pavalgyti ir būtinai į kokią fotkę pralysti.
    43. na va tai tau // Sausio 11, 2011 // 17:41
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • keista tikrai, nes jeigu tai buvo labdaros vakaras ir pinigai buvo rinkti vienas tikslui-padeti vaikams, tai ko cia delsti, ne gi sunku parasyti kur tiek pinigai...na nebent istikruju ne viskas taip svaru cia... o dabar galvoja ka cia pakisus , kad visus uzciaupti. manau greitu metu bus idetas koks straipsnis, taciau abejoju kad tai bus tiesa. Jeigu viskas butu taip kaip turetu tai iskarto butu parase, nes tikrai pries labdaros vakara jau turejo buti sioks toks planas ir jis turejo buti paskelbtas.<br />niekas cia nepavydi ir tegul cia kai kurie neraso nesamoniu, ne gi yra nusikaltimas paklausti kur bus paukoti musu pinigai ir issakyti savo nuomopne:))jeigu zmones bijo viso ir nera pasiruose priimti liaupsu ar kritikos tada isviso nereikia deti tokiu straipsniu ir nereikia eiti i tokius renginius, vel gi cia tik mano nuomone........
    42. grazina // Lapkričio 22, 2010 // 10:56
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As tiesiog nesuprantu, kodel kai kurios ponios taip piktinasi, kad zmones nori aiskumo, ypac, kurie dalyvavo tame vakare ir aukojo nemazai pinigu. Kodel kai kurie mano, kad tai kabinejimasis ar pavydas ar dar kazkas. mano maymu, tai yra labai normalu pateikt viesa ataskaita kiek buvo surinkta lesu ir kiek kam isleista, ypac siuo atveju, kai buvo isreiksta tiek abejoniu. Jei ponai organizatoriai dels tai padaryti, tai grazi labdaros ideja padeti Lietuvoje skurstanciu seimu vaikams ar mokykloms, bus numarinta.
    41. Milda // Lapkričio 21, 2010 // 23:24
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Gerbiamas Jonukas, jei Jus teigiate, kad Jus esate LCCUK narys, tai prasau pateikite kuo greiciau ataskaita. Sugebejau skyrti labdarai 500sv. <br /><br />Prasau, idekite ataskaita savo tinklapyje ir atsiuskite nuoroda. Jei Jus norite, kad kitais metais susirinktu i "Labdaros vakara zmones" malonekite pasidalinti islaidos ataskaita. <br /><br />Ne pavydas, ne slykstus tautieciai, ne murzini botai ir meslini mes zmones, mums rupi kodel musu vaikuciai gauna ne visus musu paaukotus pinigelius. <br /><br /><br />Skiriu kelias dienas pateikti issame ataskaita.
    40. From 007. iki FACEBOOK, ir t.t 48h // Lapkričio 21, 2010 // 12:49
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • matyt neaukojot per labdaros vakariene nes tie, kas aukojo po 200 -400 svaru yra skaudu kad ju geri norai kaip i bala. ar gi neturi teises zmones zinot kodel dvigubai didesne turejusi but suma tokia nebuvo? juk praeis bet koks noras ka nors gera daryt
    39. to ... // Lapkričio 21, 2010 // 11:20
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as labai dziaugiuosi ,kad isvaziavau is lietuvos ir,kad gyvenu UK,ziaurus zmones tie lietuviai,ne ka maziau ziauresni ir pikti ziuriu jau ir cia subego koks 200tukstanciu alkanuju pabegeliu,kurie dabar turi ka veikti ,skaiciuoti kitu pinigus,isjuokti,analizuoti,paloti ir visaip kitaip savo uodega kelnoti cia komentarus berasant.visi cia gudrus kritikuot.ismoktumet jus kada nors dziaugtis uz kitus ir palaikyti,bet lietuviai geriausiai per gyvenima ismoko sudais metytis ir nieko cia keisto,is ten ir esam ,kaimieciai nuo zagres nulipe, pavydo pilni ir patyciu.cia jau musu genuose uzkoduota matomai.gaila ,kad taip per 50 metu nieks ir nepasikeite.
    38. ... // Lapkričio 21, 2010 // 09:08
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • joniuk, jeigu matei ataskaita, juk galejai bent trumpai papasakoti kur didesnioji pinigu suma nuejo, nuramint liaudi. net nenumanau, kur, bet jeigu islaidoms padengti, tada nelabai etiska kai is labdarai skirtu pinigu padengiamos viesbucio, kelioniu ir t.t. islaidos. tam juk yra remejai...
    37. to joniukas // Lapkričio 20, 2010 // 21:29
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Buvau valdybos posedyje LCCUK, kuris vyko po sio renginio. Tarybos posedziai yra privalomi tarybai i kuria ieina ivairiausi zmones(11)+ jie yra laisvi ateiti bet kuriam nariui. Siame tarybos posedyje buvo duota detali ataskaita sio labdaringo vakaro iki pencu. Visi finansai kas priklauso LCCUK ar kiekvieno atskiro renginio biudzetas yra priimamas ne vieno zmogaus o visos tarybos. Visos ataskaitos yra prieinamos visiems nariams. Is sio renginio ataskaitos negalejau pats prikibti nei prie vienos eilutes. Nesu buhalteres Olgos fanas, taciau tikrai negaleciau jai prikisti uz sia ataskaita. O del paaukojimo tai manau jog ir vienas svaras gali padeti vaikui, jau nekalbant apie 8K. jei tiek kiek cia kalbanciu butu suroganizuota kitokiu budu surinkti(kavineje su dzinsais, paskelbiant saskaita ir t.t.ir t.t.)tai gyvenimas butu daugeliu sviesesnis. Lietuva pgl labdaru surinkimo lesas atsilieka ES, tad darbui laukas platus. Maziau rasytumet nebutus faktus o daugiau dirbtumet.
    36. joniukas // Lapkričio 20, 2010 // 11:10
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Visiskai sutinku su pastaruoju komentaru ir dar pridursiu nuo saves, ogi pati netrykstate gerumu, atvirksciai, piktumo turite su kaupu. O ar zinote,ponia Onute, kad bet kokie piniginiai reikalai turi buti skaidrus, kad zmonems viskas butu aisku, juo labiau, kai tai susije su labdara, kad nepraeitu zmonems noras aukoti savo nelengvai uzdirbtu pinigu. Ar jus manote, kad niekas neturi net gilintis, kur ju pinigai nuejo ir kiek buvo is viso surinkta, manot tai yra nemoralu? O jei viskas buvo taip skaidru, kodel iki siol nera jokio oficialaus paaiskinimo, jei renginys sulauke tiek kritikos. <br />Beje, jei jau pareisket priekaista, kad visi tik kritikuoja, o nieko nedaro, tai jus cia labai klystate. Jus gi visu lietuviu nepazistat, kaip gi galit teigti, kad niekas nieko neaukoja, niekas nieko nedaro. Manau, kad vieniems reikia vieso pasirodymo aukojant, o kitiems uztenka tai daryti tyliai ir be reklamos. Kiek pati esat paaukojus pvz. kad ir nuo tsunamio nukentejusiems, arba palestinieciu vaikams, arba Lietuvos skurstantiems vaikams. O mano seima tai nuolatos tai daro, tyliai, nesigirdami, kaip liepia sirdis. Ir dabar siunciam labdara i Kauno Jezuitu baznycia, paremti vaikams, kurie patiria smurta. Prisidekit ir jus, kad 5 svarais.
    35. Onutei // Lapkričio 19, 2010 // 22:33
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Cituoju "Neturit vaizduotes, paprasto supratimo ir jokios logikos" Prašau, pateikite išsamia sąmata, ar kur galėtume pamatyti tai?<br /><br />Cituoju " Aciu, kad nesiskelbiate viesai savo tapatybes. Nereikia ir nenorim tokiu zmoniu pazinoti" Prašau prisitatyti viešai pačiai? <br /><br />Cituoju "Kokia mes nacija bebutumeme, bet pavydas, pagieza, bei vulgarus kaltinimai neatskriama pilko zmogelio bruozo dalis"<br /><br />Mes visi gyvename demokratineje valsybeje, manote neturime teisės išreikšti savo nuomonės viešai? ir gauti atsakymus į mums rūpimus klausimus? labdarai buvo surinkta daugiau per pus nei paskelbta, tai kodel?
    34. From Ne naujiena To: Onute // Lapkričio 18, 2010 // Lapkričio 19, 2010 // 17:06
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Jus ka visai isproteje???!!! Jums ka gyvenimas toks liudnas? Man jusu nuosirdziai gaila, silpnos sielos zmones, o jau pykcio perpildyti, net purto. Aciu, kad nesiskelbiate viesai savo tapatybes. Nereikia ir nenorim tokiu zmoniu pazinoti. Kokia mes nacija bebutumeme, bet pavydas, pagieza, bei vulgarus kaltinimai neatskriama pilko zmogelio bruozo dalis. Neturit vaizduotes, paprasto supratimo ir jokios logikos.<br />Pastebejau, kad dauguma (tikrai ne visi)cia rasiusiu galvoja, bet nezino, siulo, bet nieko nedaro. Baikit galvoti, pradekit daryti!!! Padarykit taip, kad Lietuvai geriau gyvent butu!<br />Linkiu pasveikinti, nuo juodo lojimo ir palinkesiu Jums geru svenciu ir geresnes nuotaikos! Brrrrr <br />P.S. Kaltinimai labdaros vogimu, nera moraliska, taip pat kaip ir labdaros vogimas. Tad kur jusu morale?
    33. Onute // Lapkričio 18, 2010 // 21:04
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Visada taip Lietuvoje buvo ir bus, pelnas i kisene svarbiau negu garbe ar geras darbas iki galo padarytas. Ne pirma karta cia Londone organizuojami lietuvaiciu renginiai lieka nuostabus prisiminimai. Vien tik isnaudojimas ir apgaule. O pazadu labai daug.
    32. Jonce // Lapkričio 17, 2010 // 13:34
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • truksta zodziu, na kaip ir visada zemo lygio lietuviskas biznis, tik gaila kad tam naudoja vaikus, mokyklas ir dar Adamkus. Turetu buti pilnas paaiskinimas kur pinigai buvo isleisti tiems kas juos aukojo, nes ten dalyvavo ir ne aferistai, bet paprasti zmones kuriems galbut 200£-£300 yra nemazi pinigai, bet jie geros sirdies ir norejo prasiblaskyti ir padaryti kazka gero. Palikeite Jus tokius kaip Olga ar kitus kur visur dalyvauja, neverta demesio...gyvenimas turi du galus ir viesiems bus atlyginta. Tik gaila, kad lietuviai vis dar nenustojo vienas kito draskyti kad pasipelnytu. ar gi krize cia taip visus veikia.????????????
    31. Vardas // Lapkričio 17, 2010 // 13:18
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • viskas cia normalu: grazus renginys, tik organizacija gal ne kokia. tarkim - reikia darant renginy konkreciau paskelbti, kur pvz bus isleidziami tie 100 svaru uz bilietus. as buvau, mokejau, dar ir loterija pirkau (as su zmona isleidau 280 svaru - 200 uz bilietus, 80 loterijai). galvojau labdarai bus dauguma tai neaisku kas kur nuejo...
    30. Vardas // Lapkričio 17, 2010 // 00:47
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Juokingas tas lietuviskas pompastiskumas ir tustumas. Juk dauguma veidu matytu siame baliuje - tai etatiniai baliu ir visokiu kitokiu viesu renginiu vaikstinetojai. Tuos pacius asmenis pamatysi kone visuose nuotraukose is isvairiausiu renginiu. Manau jiems maziausiai rupi labdara, jos ideja, juo labiau asmeniniu lesu aukojimas. Manau jiems labiausiai rupi asmeniniu rysiu ir pazinciu naudingas pletimas. Ir dar pademonstruot savo naujus apdarus. Juk spintoj nekabes vakarine suknele. Ir jei is tikruju buvo surinkta tik tiek pinigu, tada manau geda ir vadinti tai labdaros pokyliu. Tai tiesiog pasipuosusiu ponu ir poniu prieskaledinis susiejimas.
    29. Milda // Lapkričio 17, 2010 // 00:21
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • pritariu kad si reikala zurnalistams reiketu patyrineti manau skandalas ne mazas butu :)
    28. pritariu // Lapkričio 16, 2010 // 19:38
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • po tokiu paskaiciavimu (i juos gal tik neitrauktos islaidos uz viesbuti adamkams,jie juk kazkur gyveno ir ne uz savo babkes ) zurnalistai manau turetu giliau patirineti si reikala.
    27. to ne naujiena // Lapkričio 16, 2010 // 16:03
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • 1. Pakvietimai<br />Isviso buvo apie 160 zmoniu. Kurie mokejo po £120 (uz viena asmeni) arba £200 (porai. )<br /><br />Prie kiekvieno staliuko sedejo po 11< zmoniu buvo 15staliuku. +-160.<br /><br />160zm x £100 (paiimkime vidurki) = £16000 (tik uz pakvietimus)<br />160zm x max £70 = £11200 (vakariene be nuolaidu siame viesbutyje)<br /> http://www.thelandau.com/#/private-dining-london/menus <br /><br />Sampanas buvo pateiktas - Lietuviskas (kuris buvo dovana nuo remeju-Nemokamai)<br />Dovaneles ir spauda (remeju-Nemokamai)<br />Apskaitos straipsniai- Nemokamai (remejai)<br />Dovanos ir visi aukcijono daiktai- Dovanos (is remeju)<br /><br /><br />Po VAKARIENES organizatoriai is Bilietu uzsidirbo apie: +- 4800svaru.<br />Bilietu buvo parduota apie 290 po 20svaru/vnt= +-5800svaru.<br />Aukcijono metu surinkta: 5935svarai.<br />------------------------------------------------------<br />TOTAL: 16,535 svaru (minimaliai surinkta suma) Bileitukai buvo atspausdinti, ju galejo buti zenkliai daugiau, nes mano staliukas prie kurio as sedejau turejo apie 45vnt. Asmeniskai pirkau 20vnt. Kiek bilietu buvo istikro negaliu pasakyti, bet tikrai ne 300 o kur kas daugiau.<br />Niekas nekainavo apart vakarienes, nes visa kita nuo sponsoriu.<br /><br />Nesuprantu, kodel paskelbta tokia maza ir tikrai neatitinkanti realybes suma. <br />Zinau, kad organizatore-buhaltere Olga, turetu atsakyti i visus situs klausimus. Nes ji tikrai yra aferiste.
    26. ne naujiena // Lapkričio 16, 2010 // 12:23
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • hmmmm......kazko staliai nutilo... wonder why?? :-)
    25. Jurga // Lapkričio 15, 2010 // 22:46
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Viskas saunu buvo.<br />Tik viena- visur per daug buvo Olgos....vienu metu per vakara pagalvojau jog man jau dauginasi...<br />Kas ji per viena? Kokius sepetelius ji turi kad visus ten taip sokdina? Net sedejo prie Prezidento, tai ar nebuvo garbingesniu sveciu? Net LCCUK prezidentas sedejo kitoje puseje, garbingi kiti sveciai ir pan ir pan. <br />Zaviuosi ja! Ji kaip zmogus yra vienas is nemaloniausiu mano sutiktu zmoniu, kuri turi savo nedideleje makauleje tiek raizgalu kiek visi kiti nesutalpintu. Rodos ne sachmatu megeje bet numato 10ejimu i prieki, suraito visus tokius prezidentelius kaip Marius i makaronini pirsta, visi jai ikinkyti ir dar padaro taip kaip kad ji darytu malone :)<br />Zaviuosi. Jos laukia didzioji politika, tik aplink ja bus dar daugiau meslo. O gaila kad tokius zmones augina ir nemato aplinkiniai....
    24. P.V. // Lapkričio 15, 2010 // 17:43
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • nu ir ispezus lietuviska gretiene
    23. hi // Lapkričio 15, 2010 // 12:57
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • nejuokinkit...........<br />As galiu pasakyti tik tiek be jokio sarkazmo: jeigu kai kurie zmones nedalyvavo renginyje tai nereiskia kad jie neremia kitu organizaciju ar neaukoja pinigu labdaroms. Visi turi teise isakyti nuomene kaip ir dalyvauti renginiuose ir nera cia ko pykti jeigu kazkas parase ir isake savo nuomene, na nebent.....teisybe akis grauzia:)
    22. to komentaras // Lapkričio 15, 2010 // 12:24
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • beje, si komentara rasiau labai sarkastiskai - ne vienas is cia rasinejanciu niekingus komentarus niekada nieko neorganizuos ir niekada jie niekur nesusirinks ir nepaaukos ne cento. lengviausia parasineti
    21. 18 komentaras // Lapkričio 15, 2010 // 11:50
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Saunu is vis kad kazkas kazka surenka. Tesurenka nors ir £1000, ar tai blogai? Nors tarp "rinkiku" pagrinde is foto matosi Olga Jachimovic kuri nepasizymi nei geru vardu nei gerom manierom nei maroliu biznio kodeksu taciau vaikam kurie gauna sia parama nei smotais. Ar ne taip?<br />Organizatoriam tikrai verta pamastyti jei jiems rupi geras vardas ar verta prasideti su tokiais zmonemis kurie i savo darbuotojus yra nevenge ir fizinio kontakto(metymas ivairiu daiktu i darbuotojus) nepasizymi morliu bizniu (kaip pasielge iseidama is keliu kompaniju) ir pan ir pan. Tad ziurek su kuo sutapsi kad pats toks netaptum. <br />O tie kas burba tai manau jog "staliai jega" teisingai iskele minti- davai susirenkam ir surenkam daugiau nei tie shikniai. Va tada ir nusluostytu nosi!
    20. Vardas // Lapkričio 15, 2010 // 11:09
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • visuomet lengviausia yra ispeikti, isdeti visus i suns dienas, suraukti nosis, nei patiems kazka gero padaryti.
    19. litovcams // Lapkričio 15, 2010 // 09:59
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Stalio Vytauto ikvepta skelbiu akcija: staliai pries Lietuvos Elita. Lapkricio 19 d., tiesiai po atlyginimu, maloniai prasome susirinkti O'Neils Pub'e, Piccadilly Circus, Leicester Square, labdaros akcijai. Pradzia: 21 val. Aprangos kodas: belekaip (svarbu, kad ileistu i kluba). Iejimas: nemokamas, bet jei veliau, tai gali tekti ir sumoketi. Tikslas: sumusti 8000 svaru labdaros projekta. Visi pinigai bus perversti i labdaros fonda. Zodziu, jei kas domites rasykite savo nuomone. Pagarbiai, Anglija
    18. Staliai Jega // Lapkričio 14, 2010 // 19:20
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Noretusi pamineti, kad vakaras neskaitant anksciau issakytu minciu, buvo tikrai saunus. Juk nera svarbiausia sukneles,kas, kiek ir uz kiek. Svarbu, kad kazka ponia Alma Adamkiene sugeba uzdegti geriems darbams ir naujoms idejoms. Vien del sito buvo verta dalyvauti, truputi nuvogti juos nuo fotografu ir eilutes norinciu nors isiamzinti su jais. Mieli, silti ir labai naturalus zmones. Nuosirdziausiai jiems daug sveikatos ir ilgu gyvenimo metu tebetesiant ir igyvendinant grazias idejas. <br />Su pagarba<br />Egle
    17. Egle // Lapkričio 14, 2010 // 13:43
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Buvom, dalyvavom....<br />Tiesa sakant gal mes vieninteliai, kuriems nera malonu afisuotis kiek galim ir norisi paaukoti. Buvom prasomi pirkti loterijos bilietus po £20 svaru... Netgi neturejom minties, kad reikia tureti tik grynais, nes reklamos mums nereikia, be to teko isleisti neplanuotai. Buvom ramus, kad tai nebus problema. Egzistuoja ko gero aukojimo saskaitos numeris panasiuose renginiuose:), o galbut taip reikejo ir padaryti ji paskelbti, o ne ikyriai klausineti ar jau isigryninom pinigu, nesuteikiant ne menkiausios idejos kur tai galima padaryti. Jei labai atvirai, tikrai neturejom su savimi didesnio kiekio grynuju, o skelbtis kiek aukojam daugiau nei nepriimtina. Kur artimiausia pinigeliu issigryninimo masina informacijos nepavyko gauti, tik kaskart buvo tu paciu zmoniu prieinama ir klausiama ar jau turim. Pasijutom nekaip. Tokioje situacijoje ir aukoti noras praeina. Duokit mums , o is kur nezinom. Kur automobili bus galima pasilikti taip pat jau ne pirmas kartas informacijos negauname. Vaiku nenuvilsim, turim galimybiu padeti kitaip, malonu palaikyti Almos Adamkienes ideja. O organizatoriams palinketume suteikti visa informacija, tuomet bus tiesiog paprasciau visiems.
    16. Egle // Lapkričio 14, 2010 // 13:18
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • vaizdas neblogas tikras "reklaminis labdaros vakaras" bet kazko tai truksta?!gal nuosirdumo, gal daugiau lietuviu kurie sugebetu ne tik dalyvauti renginyje, bet ir aukoti. £8000 truputeli juokingai skanba ir skaudu, kad diduma pinigu paaukota ne is lietuviu. Todel iskyla klausymas ko jie ten ejo?pasidemonstruoti vienas pries kita kaip atrodo ar kokias pareigas uzima! Kazkas rase ankciau GRIETINELE, ar gi...? is viso renginio dalyviu gal tik 20 garbingu, tikrai norinciu kazka padaryti gero , o likusieji....hm..Vel gi teisybe, net gi moterys nezino kaip reikia rengtis tokio tipo renginyje. Vienas geras dalykas apie si rengini, paaukota nors ir £8000, kurie tikrai pades mokykloms ar vaikams.
    15. Vardas // Lapkričio 14, 2010 // 11:13
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Ideja gal ir grazi,bet kazkas negerai.pirmiausia-tai tautieciai turi problemu su stiliaus pojuciu.Ka ta ten daro su turgine tase didziausia prie atseit vakarines aprangos?galvojau vaidenasi,net akis pasitryniau.kitos su toki aveido israiska-tarsi vibratorius butu veikiantis ikistas joms(sumaise vakareli matyt su "sauna")Trecia-tai keleta matau aferistu veiduku,vadinamuju,ale buhalteriu,kurie lupa pinigus ir moko tautiecius apeiti angliskus istatymus.<br />Labai patiko 9 komentaras ir jo ideja.Ateikit visi su dzinsais,aukokit pinigelius,nedekit prabangiu gerimu ant stalo ir t.t.Paziurekit kiek tada susirinks ir plius nereklamuokit foto ir dalyviu veidu-tada ir suzinosit kas ateina geru tikslu vedami,o kas del pigios reklamos.
    14. sekmes // Lapkričio 14, 2010 // 10:45
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ta olga juk didziausia londono aferiste, jai tik pinigu is kt pasidaryti, tai ko stebetis kad truxta pinigu juk manot ji kazka uz dyka organizuotu?? :)
    13. ernesta // Lapkričio 14, 2010 // 10:01
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • cha!!!! ....ir dar 2 vienodos sukneles:):):)......
    12. Cha // Lapkričio 14, 2010 // 09:04
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As irgi pritariu, kad paaukojo taip mazai, kad net liudna. Svarbiausia buvo pasirodyti, kad VA MES TAI kokiam pokily buvom... O merginos tai net paprastu etiketo taisykliu nezino kaip reikia rengtis i tokius rengnius, reikejo pasidometi...
    11. Hmmm // Lapkričio 14, 2010 // 06:57
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Atsiprasau rengeju- kilnus tikslas !<br />Dalyviai- GEDA, jei jau zvaigzdemis ant kilimo uzsimanet pabuti - tai jau nejuokinkit zmoniu ir aukokit, o ne teupiniais nuo stalo selpkit!!!!!<br />FARSAS!!!!!
    10. As // Lapkričio 14, 2010 // 01:12
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • neesu turtingas zmogus. taciau kiekviena menesi remiu viena labdaros organizacija nedidele (mazyte tiesa sakant) suma, kuri per metus sudaro didesne suma, nei kai kurie renginio dalyviai ta vakara (kuris vyksta viena karta metuose) isleido... <br />surenkite kitais metais kaledine/socialine akcija; kiekvienas ateina su dzinsais ir marskineliais. ir vietoj isleistu pinigu suknelems, papuosalams (tai matyt akcentuojama daugiau moterims) paaukokit tiems vaikams Lietuvoje. <br />va cia tai butu jau SIS TAS> :)<br />Gero vakaro, tautieciai.
    9. p.s. // Lapkričio 14, 2010 // 00:26
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • matyt mums tie saltiniai apie tokius renginius nezinomi. viska suzinom po laiko. :) Vienas paaukojo 3500 (ne lietuvis,beje), kitas 1500 (velgi ne lietuvis). tai like 148 issidalino 3000? mhz... lietuvisko gyvenimo ypatumai; pavalgyk uz kaip imanoma mazesne kaina, pasiyspsok i objektyva, pasipasakok draugams “kur buvai”... se la vi! <br />tik ideja renginio grazi. Pagarba Poniai Almai. nenuilstanti siela... :)
    8. to Vardas // Lapkričio 14, 2010 // 00:22
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Maziau kalbu, daugiau darbu. Jai kas turi nora gali labdarai skirti bet kada ir bet kiek. Renginys buvo nuostabus aciu rengejams.
    7. Vardas // Lapkričio 14, 2010 // 00:05
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • renginys buvo atviras visiems - staliams ir prezidentams. reikejo ateiti ir prisideti
    6. Vardas // Lapkričio 13, 2010 // 20:49
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Jei butu galima isigyti labdaros kuponus ne tik grynaisiais pinigais (nes reikejo tureti grunuju) galbut butu daugiau surinke tikrajai sio renginio paskirciai. Nors klausimas, ar godumas visvien nenugaletu?
    5. Nijole // Lapkričio 13, 2010 // 20:43
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Tikrai mazai surinkta. Jei butu zmones eja ne del pasirodymo, o ir del renginio paskirties (labdarai) turetu buti geresnis rezultatas.
    4. au // Lapkričio 13, 2010 // 20:31
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • na chebryte nerasykit litais,verskit y svarus (8000£)ar geda pasidare del tokios surinktos sumos nuo tiek zmoniu(grietineles)labai jau liesa ta grietinele.gopsus tie lietuviokai turtuoliai.reikejo sukviesti visus londono stalius tai butumet kur kas daugiau surinke trigubai daugiau.buvo eilinis sou,cirkas tik su pigiais artistais.kaskas cia ne taip kvepia .palaikau itus komentatorius;-)))))))))
    3. vytautas // Lapkričio 13, 2010 // 20:28
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • net jeigu nuo kiekvieno bilieto labdarai nubiretu po 50 svaru, dar sudejus aukciono, loterijos bilietu pinigus suma turetu but kurkas didene. idomu
    2. tikrai // Lapkričio 13, 2010 // 18:58
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • kiek zinau, tai bilietas i rengini kainavo 100 svaru. tai jei parduota apie 140 bilietu, tai turetu buti - 14 000. na gerai, atskaiciavus uz vakariene gal tiek ir neliks, bet vistiek - 8000 svaru - labai mazai is tokiu iskilmiu. jei jau darot labdara tai normaliai darykit, o ne juokinkit zmones su tais 8000.
    1. matematika // Lapkričio 13, 2010 // 17:50
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • kiek zinau, tai bilietas i rengini kainavo 100 svaru. tai jei parduota apie 140 bilietu, tai turetu buti - 14 000. na gerai, atskaiciavus uz vakariene gal tiek ir neliks, bet vistiek - 8000 svaru - labai mazai is tokiu iskilmiu. jei jau darot labdara tai normaliai darykit, o ne juokinkit zmones su tais 8000.
    1. matematika // Lapkričio 13, 2010 // 17:50
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • net jeigu nuo kiekvieno bilieto labdarai nubiretu po 50 svaru, dar sudejus aukciono, loterijos bilietu pinigus suma turetu but kurkas didene. idomu
    2. tikrai // Lapkričio 13, 2010 // 18:58
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • na chebryte nerasykit litais,verskit y svarus (8000£)ar geda pasidare del tokios surinktos sumos nuo tiek zmoniu(grietineles)labai jau liesa ta grietinele.gopsus tie lietuviokai turtuoliai.reikejo sukviesti visus londono stalius tai butumet kur kas daugiau surinke trigubai daugiau.buvo eilinis sou,cirkas tik su pigiais artistais.kaskas cia ne taip kvepia .palaikau itus komentatorius;-)))))))))
    3. vytautas // Lapkričio 13, 2010 // 20:28
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Tikrai mazai surinkta. Jei butu zmones eja ne del pasirodymo, o ir del renginio paskirties (labdarai) turetu buti geresnis rezultatas.
    4. au // Lapkričio 13, 2010 // 20:31
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Jei butu galima isigyti labdaros kuponus ne tik grynaisiais pinigais (nes reikejo tureti grunuju) galbut butu daugiau surinke tikrajai sio renginio paskirciai. Nors klausimas, ar godumas visvien nenugaletu?
    5. Nijole // Lapkričio 13, 2010 // 20:43
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • renginys buvo atviras visiems - staliams ir prezidentams. reikejo ateiti ir prisideti
    6. Vardas // Lapkričio 13, 2010 // 20:49
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Maziau kalbu, daugiau darbu. Jai kas turi nora gali labdarai skirti bet kada ir bet kiek. Renginys buvo nuostabus aciu rengejams.
    7. Vardas // Lapkričio 14, 2010 // 00:05
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • matyt mums tie saltiniai apie tokius renginius nezinomi. viska suzinom po laiko. :) Vienas paaukojo 3500 (ne lietuvis,beje), kitas 1500 (velgi ne lietuvis). tai like 148 issidalino 3000? mhz... lietuvisko gyvenimo ypatumai; pavalgyk uz kaip imanoma mazesne kaina, pasiyspsok i objektyva, pasipasakok draugams “kur buvai”... se la vi! <br />tik ideja renginio grazi. Pagarba Poniai Almai. nenuilstanti siela... :)
    8. to Vardas // Lapkričio 14, 2010 // 00:22
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • neesu turtingas zmogus. taciau kiekviena menesi remiu viena labdaros organizacija nedidele (mazyte tiesa sakant) suma, kuri per metus sudaro didesne suma, nei kai kurie renginio dalyviai ta vakara (kuris vyksta viena karta metuose) isleido... <br />surenkite kitais metais kaledine/socialine akcija; kiekvienas ateina su dzinsais ir marskineliais. ir vietoj isleistu pinigu suknelems, papuosalams (tai matyt akcentuojama daugiau moterims) paaukokit tiems vaikams Lietuvoje. <br />va cia tai butu jau SIS TAS> :)<br />Gero vakaro, tautieciai.
    9. p.s. // Lapkričio 14, 2010 // 00:26
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Atsiprasau rengeju- kilnus tikslas !<br />Dalyviai- GEDA, jei jau zvaigzdemis ant kilimo uzsimanet pabuti - tai jau nejuokinkit zmoniu ir aukokit, o ne teupiniais nuo stalo selpkit!!!!!<br />FARSAS!!!!!
    10. As // Lapkričio 14, 2010 // 01:12
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As irgi pritariu, kad paaukojo taip mazai, kad net liudna. Svarbiausia buvo pasirodyti, kad VA MES TAI kokiam pokily buvom... O merginos tai net paprastu etiketo taisykliu nezino kaip reikia rengtis i tokius rengnius, reikejo pasidometi...
    11. Hmmm // Lapkričio 14, 2010 // 06:57
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • cha!!!! ....ir dar 2 vienodos sukneles:):):)......
    12. Cha // Lapkričio 14, 2010 // 09:04
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ta olga juk didziausia londono aferiste, jai tik pinigu is kt pasidaryti, tai ko stebetis kad truxta pinigu juk manot ji kazka uz dyka organizuotu?? :)
    13. ernesta // Lapkričio 14, 2010 // 10:01
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Ideja gal ir grazi,bet kazkas negerai.pirmiausia-tai tautieciai turi problemu su stiliaus pojuciu.Ka ta ten daro su turgine tase didziausia prie atseit vakarines aprangos?galvojau vaidenasi,net akis pasitryniau.kitos su toki aveido israiska-tarsi vibratorius butu veikiantis ikistas joms(sumaise vakareli matyt su "sauna")Trecia-tai keleta matau aferistu veiduku,vadinamuju,ale buhalteriu,kurie lupa pinigus ir moko tautiecius apeiti angliskus istatymus.<br />Labai patiko 9 komentaras ir jo ideja.Ateikit visi su dzinsais,aukokit pinigelius,nedekit prabangiu gerimu ant stalo ir t.t.Paziurekit kiek tada susirinks ir plius nereklamuokit foto ir dalyviu veidu-tada ir suzinosit kas ateina geru tikslu vedami,o kas del pigios reklamos.
    14. sekmes // Lapkričio 14, 2010 // 10:45
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • vaizdas neblogas tikras "reklaminis labdaros vakaras" bet kazko tai truksta?!gal nuosirdumo, gal daugiau lietuviu kurie sugebetu ne tik dalyvauti renginyje, bet ir aukoti. £8000 truputeli juokingai skanba ir skaudu, kad diduma pinigu paaukota ne is lietuviu. Todel iskyla klausymas ko jie ten ejo?pasidemonstruoti vienas pries kita kaip atrodo ar kokias pareigas uzima! Kazkas rase ankciau GRIETINELE, ar gi...? is viso renginio dalyviu gal tik 20 garbingu, tikrai norinciu kazka padaryti gero , o likusieji....hm..Vel gi teisybe, net gi moterys nezino kaip reikia rengtis tokio tipo renginyje. Vienas geras dalykas apie si rengini, paaukota nors ir £8000, kurie tikrai pades mokykloms ar vaikams.
    15. Vardas // Lapkričio 14, 2010 // 11:13
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Buvom, dalyvavom....<br />Tiesa sakant gal mes vieninteliai, kuriems nera malonu afisuotis kiek galim ir norisi paaukoti. Buvom prasomi pirkti loterijos bilietus po £20 svaru... Netgi neturejom minties, kad reikia tureti tik grynais, nes reklamos mums nereikia, be to teko isleisti neplanuotai. Buvom ramus, kad tai nebus problema. Egzistuoja ko gero aukojimo saskaitos numeris panasiuose renginiuose:), o galbut taip reikejo ir padaryti ji paskelbti, o ne ikyriai klausineti ar jau isigryninom pinigu, nesuteikiant ne menkiausios idejos kur tai galima padaryti. Jei labai atvirai, tikrai neturejom su savimi didesnio kiekio grynuju, o skelbtis kiek aukojam daugiau nei nepriimtina. Kur artimiausia pinigeliu issigryninimo masina informacijos nepavyko gauti, tik kaskart buvo tu paciu zmoniu prieinama ir klausiama ar jau turim. Pasijutom nekaip. Tokioje situacijoje ir aukoti noras praeina. Duokit mums , o is kur nezinom. Kur automobili bus galima pasilikti taip pat jau ne pirmas kartas informacijos negauname. Vaiku nenuvilsim, turim galimybiu padeti kitaip, malonu palaikyti Almos Adamkienes ideja. O organizatoriams palinketume suteikti visa informacija, tuomet bus tiesiog paprasciau visiems.
    16. Egle // Lapkričio 14, 2010 // 13:18
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Noretusi pamineti, kad vakaras neskaitant anksciau issakytu minciu, buvo tikrai saunus. Juk nera svarbiausia sukneles,kas, kiek ir uz kiek. Svarbu, kad kazka ponia Alma Adamkiene sugeba uzdegti geriems darbams ir naujoms idejoms. Vien del sito buvo verta dalyvauti, truputi nuvogti juos nuo fotografu ir eilutes norinciu nors isiamzinti su jais. Mieli, silti ir labai naturalus zmones. Nuosirdziausiai jiems daug sveikatos ir ilgu gyvenimo metu tebetesiant ir igyvendinant grazias idejas. <br />Su pagarba<br />Egle
    17. Egle // Lapkričio 14, 2010 // 13:43
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Stalio Vytauto ikvepta skelbiu akcija: staliai pries Lietuvos Elita. Lapkricio 19 d., tiesiai po atlyginimu, maloniai prasome susirinkti O'Neils Pub'e, Piccadilly Circus, Leicester Square, labdaros akcijai. Pradzia: 21 val. Aprangos kodas: belekaip (svarbu, kad ileistu i kluba). Iejimas: nemokamas, bet jei veliau, tai gali tekti ir sumoketi. Tikslas: sumusti 8000 svaru labdaros projekta. Visi pinigai bus perversti i labdaros fonda. Zodziu, jei kas domites rasykite savo nuomone. Pagarbiai, Anglija
    18. Staliai Jega // Lapkričio 14, 2010 // 19:20
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • visuomet lengviausia yra ispeikti, isdeti visus i suns dienas, suraukti nosis, nei patiems kazka gero padaryti.
    19. litovcams // Lapkričio 15, 2010 // 09:59
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Saunu is vis kad kazkas kazka surenka. Tesurenka nors ir £1000, ar tai blogai? Nors tarp "rinkiku" pagrinde is foto matosi Olga Jachimovic kuri nepasizymi nei geru vardu nei gerom manierom nei maroliu biznio kodeksu taciau vaikam kurie gauna sia parama nei smotais. Ar ne taip?<br />Organizatoriam tikrai verta pamastyti jei jiems rupi geras vardas ar verta prasideti su tokiais zmonemis kurie i savo darbuotojus yra nevenge ir fizinio kontakto(metymas ivairiu daiktu i darbuotojus) nepasizymi morliu bizniu (kaip pasielge iseidama is keliu kompaniju) ir pan ir pan. Tad ziurek su kuo sutapsi kad pats toks netaptum. <br />O tie kas burba tai manau jog "staliai jega" teisingai iskele minti- davai susirenkam ir surenkam daugiau nei tie shikniai. Va tada ir nusluostytu nosi!
    20. Vardas // Lapkričio 15, 2010 // 11:09
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • beje, si komentara rasiau labai sarkastiskai - ne vienas is cia rasinejanciu niekingus komentarus niekada nieko neorganizuos ir niekada jie niekur nesusirinks ir nepaaukos ne cento. lengviausia parasineti
    21. 18 komentaras // Lapkričio 15, 2010 // 11:50
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • nejuokinkit...........<br />As galiu pasakyti tik tiek be jokio sarkazmo: jeigu kai kurie zmones nedalyvavo renginyje tai nereiskia kad jie neremia kitu organizaciju ar neaukoja pinigu labdaroms. Visi turi teise isakyti nuomene kaip ir dalyvauti renginiuose ir nera cia ko pykti jeigu kazkas parase ir isake savo nuomene, na nebent.....teisybe akis grauzia:)
    22. to komentaras // Lapkričio 15, 2010 // 12:24
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • nu ir ispezus lietuviska gretiene
    23. hi // Lapkričio 15, 2010 // 12:57
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Viskas saunu buvo.<br />Tik viena- visur per daug buvo Olgos....vienu metu per vakara pagalvojau jog man jau dauginasi...<br />Kas ji per viena? Kokius sepetelius ji turi kad visus ten taip sokdina? Net sedejo prie Prezidento, tai ar nebuvo garbingesniu sveciu? Net LCCUK prezidentas sedejo kitoje puseje, garbingi kiti sveciai ir pan ir pan. <br />Zaviuosi ja! Ji kaip zmogus yra vienas is nemaloniausiu mano sutiktu zmoniu, kuri turi savo nedideleje makauleje tiek raizgalu kiek visi kiti nesutalpintu. Rodos ne sachmatu megeje bet numato 10ejimu i prieki, suraito visus tokius prezidentelius kaip Marius i makaronini pirsta, visi jai ikinkyti ir dar padaro taip kaip kad ji darytu malone :)<br />Zaviuosi. Jos laukia didzioji politika, tik aplink ja bus dar daugiau meslo. O gaila kad tokius zmones augina ir nemato aplinkiniai....
    24. P.V. // Lapkričio 15, 2010 // 17:43
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • hmmmm......kazko staliai nutilo... wonder why?? :-)
    25. Jurga // Lapkričio 15, 2010 // 22:46
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • 1. Pakvietimai<br />Isviso buvo apie 160 zmoniu. Kurie mokejo po £120 (uz viena asmeni) arba £200 (porai. )<br /><br />Prie kiekvieno staliuko sedejo po 11< zmoniu buvo 15staliuku. +-160.<br /><br />160zm x £100 (paiimkime vidurki) = £16000 (tik uz pakvietimus)<br />160zm x max £70 = £11200 (vakariene be nuolaidu siame viesbutyje)<br /> http://www.thelandau.com/#/private-dining-london/menus <br /><br />Sampanas buvo pateiktas - Lietuviskas (kuris buvo dovana nuo remeju-Nemokamai)<br />Dovaneles ir spauda (remeju-Nemokamai)<br />Apskaitos straipsniai- Nemokamai (remejai)<br />Dovanos ir visi aukcijono daiktai- Dovanos (is remeju)<br /><br /><br />Po VAKARIENES organizatoriai is Bilietu uzsidirbo apie: +- 4800svaru.<br />Bilietu buvo parduota apie 290 po 20svaru/vnt= +-5800svaru.<br />Aukcijono metu surinkta: 5935svarai.<br />------------------------------------------------------<br />TOTAL: 16,535 svaru (minimaliai surinkta suma) Bileitukai buvo atspausdinti, ju galejo buti zenkliai daugiau, nes mano staliukas prie kurio as sedejau turejo apie 45vnt. Asmeniskai pirkau 20vnt. Kiek bilietu buvo istikro negaliu pasakyti, bet tikrai ne 300 o kur kas daugiau.<br />Niekas nekainavo apart vakarienes, nes visa kita nuo sponsoriu.<br /><br />Nesuprantu, kodel paskelbta tokia maza ir tikrai neatitinkanti realybes suma. <br />Zinau, kad organizatore-buhaltere Olga, turetu atsakyti i visus situs klausimus. Nes ji tikrai yra aferiste.
    26. ne naujiena // Lapkričio 16, 2010 // 12:23
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • po tokiu paskaiciavimu (i juos gal tik neitrauktos islaidos uz viesbuti adamkams,jie juk kazkur gyveno ir ne uz savo babkes ) zurnalistai manau turetu giliau patirineti si reikala.
    27. to ne naujiena // Lapkričio 16, 2010 // 16:03
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • pritariu kad si reikala zurnalistams reiketu patyrineti manau skandalas ne mazas butu :)
    28. pritariu // Lapkričio 16, 2010 // 19:38
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Juokingas tas lietuviskas pompastiskumas ir tustumas. Juk dauguma veidu matytu siame baliuje - tai etatiniai baliu ir visokiu kitokiu viesu renginiu vaikstinetojai. Tuos pacius asmenis pamatysi kone visuose nuotraukose is isvairiausiu renginiu. Manau jiems maziausiai rupi labdara, jos ideja, juo labiau asmeniniu lesu aukojimas. Manau jiems labiausiai rupi asmeniniu rysiu ir pazinciu naudingas pletimas. Ir dar pademonstruot savo naujus apdarus. Juk spintoj nekabes vakarine suknele. Ir jei is tikruju buvo surinkta tik tiek pinigu, tada manau geda ir vadinti tai labdaros pokyliu. Tai tiesiog pasipuosusiu ponu ir poniu prieskaledinis susiejimas.
    29. Milda // Lapkričio 17, 2010 // 00:21
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • viskas cia normalu: grazus renginys, tik organizacija gal ne kokia. tarkim - reikia darant renginy konkreciau paskelbti, kur pvz bus isleidziami tie 100 svaru uz bilietus. as buvau, mokejau, dar ir loterija pirkau (as su zmona isleidau 280 svaru - 200 uz bilietus, 80 loterijai). galvojau labdarai bus dauguma tai neaisku kas kur nuejo...
    30. Vardas // Lapkričio 17, 2010 // 00:47
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • truksta zodziu, na kaip ir visada zemo lygio lietuviskas biznis, tik gaila kad tam naudoja vaikus, mokyklas ir dar Adamkus. Turetu buti pilnas paaiskinimas kur pinigai buvo isleisti tiems kas juos aukojo, nes ten dalyvavo ir ne aferistai, bet paprasti zmones kuriems galbut 200£-£300 yra nemazi pinigai, bet jie geros sirdies ir norejo prasiblaskyti ir padaryti kazka gero. Palikeite Jus tokius kaip Olga ar kitus kur visur dalyvauja, neverta demesio...gyvenimas turi du galus ir viesiems bus atlyginta. Tik gaila, kad lietuviai vis dar nenustojo vienas kito draskyti kad pasipelnytu. ar gi krize cia taip visus veikia.????????????
    31. Vardas // Lapkričio 17, 2010 // 13:18
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Visada taip Lietuvoje buvo ir bus, pelnas i kisene svarbiau negu garbe ar geras darbas iki galo padarytas. Ne pirma karta cia Londone organizuojami lietuvaiciu renginiai lieka nuostabus prisiminimai. Vien tik isnaudojimas ir apgaule. O pazadu labai daug.
    32. Jonce // Lapkričio 17, 2010 // 13:34
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Jus ka visai isproteje???!!! Jums ka gyvenimas toks liudnas? Man jusu nuosirdziai gaila, silpnos sielos zmones, o jau pykcio perpildyti, net purto. Aciu, kad nesiskelbiate viesai savo tapatybes. Nereikia ir nenorim tokiu zmoniu pazinoti. Kokia mes nacija bebutumeme, bet pavydas, pagieza, bei vulgarus kaltinimai neatskriama pilko zmogelio bruozo dalis. Neturit vaizduotes, paprasto supratimo ir jokios logikos.<br />Pastebejau, kad dauguma (tikrai ne visi)cia rasiusiu galvoja, bet nezino, siulo, bet nieko nedaro. Baikit galvoti, pradekit daryti!!! Padarykit taip, kad Lietuvai geriau gyvent butu!<br />Linkiu pasveikinti, nuo juodo lojimo ir palinkesiu Jums geru svenciu ir geresnes nuotaikos! Brrrrr <br />P.S. Kaltinimai labdaros vogimu, nera moraliska, taip pat kaip ir labdaros vogimas. Tad kur jusu morale?
    33. Onute // Lapkričio 18, 2010 // 21:04
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Cituoju "Neturit vaizduotes, paprasto supratimo ir jokios logikos" Prašau, pateikite išsamia sąmata, ar kur galėtume pamatyti tai?<br /><br />Cituoju " Aciu, kad nesiskelbiate viesai savo tapatybes. Nereikia ir nenorim tokiu zmoniu pazinoti" Prašau prisitatyti viešai pačiai? <br /><br />Cituoju "Kokia mes nacija bebutumeme, bet pavydas, pagieza, bei vulgarus kaltinimai neatskriama pilko zmogelio bruozo dalis"<br /><br />Mes visi gyvename demokratineje valsybeje, manote neturime teisės išreikšti savo nuomonės viešai? ir gauti atsakymus į mums rūpimus klausimus? labdarai buvo surinkta daugiau per pus nei paskelbta, tai kodel?
    34. From Ne naujiena To: Onute // Lapkričio 18, 2010 // Lapkričio 19, 2010 // 17:06
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Visiskai sutinku su pastaruoju komentaru ir dar pridursiu nuo saves, ogi pati netrykstate gerumu, atvirksciai, piktumo turite su kaupu. O ar zinote,ponia Onute, kad bet kokie piniginiai reikalai turi buti skaidrus, kad zmonems viskas butu aisku, juo labiau, kai tai susije su labdara, kad nepraeitu zmonems noras aukoti savo nelengvai uzdirbtu pinigu. Ar jus manote, kad niekas neturi net gilintis, kur ju pinigai nuejo ir kiek buvo is viso surinkta, manot tai yra nemoralu? O jei viskas buvo taip skaidru, kodel iki siol nera jokio oficialaus paaiskinimo, jei renginys sulauke tiek kritikos. <br />Beje, jei jau pareisket priekaista, kad visi tik kritikuoja, o nieko nedaro, tai jus cia labai klystate. Jus gi visu lietuviu nepazistat, kaip gi galit teigti, kad niekas nieko neaukoja, niekas nieko nedaro. Manau, kad vieniems reikia vieso pasirodymo aukojant, o kitiems uztenka tai daryti tyliai ir be reklamos. Kiek pati esat paaukojus pvz. kad ir nuo tsunamio nukentejusiems, arba palestinieciu vaikams, arba Lietuvos skurstantiems vaikams. O mano seima tai nuolatos tai daro, tyliai, nesigirdami, kaip liepia sirdis. Ir dabar siunciam labdara i Kauno Jezuitu baznycia, paremti vaikams, kurie patiria smurta. Prisidekit ir jus, kad 5 svarais.
    35. Onutei // Lapkričio 19, 2010 // 22:33
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Buvau valdybos posedyje LCCUK, kuris vyko po sio renginio. Tarybos posedziai yra privalomi tarybai i kuria ieina ivairiausi zmones(11)+ jie yra laisvi ateiti bet kuriam nariui. Siame tarybos posedyje buvo duota detali ataskaita sio labdaringo vakaro iki pencu. Visi finansai kas priklauso LCCUK ar kiekvieno atskiro renginio biudzetas yra priimamas ne vieno zmogaus o visos tarybos. Visos ataskaitos yra prieinamos visiems nariams. Is sio renginio ataskaitos negalejau pats prikibti nei prie vienos eilutes. Nesu buhalteres Olgos fanas, taciau tikrai negaleciau jai prikisti uz sia ataskaita. O del paaukojimo tai manau jog ir vienas svaras gali padeti vaikui, jau nekalbant apie 8K. jei tiek kiek cia kalbanciu butu suroganizuota kitokiu budu surinkti(kavineje su dzinsais, paskelbiant saskaita ir t.t.ir t.t.)tai gyvenimas butu daugeliu sviesesnis. Lietuva pgl labdaru surinkimo lesas atsilieka ES, tad darbui laukas platus. Maziau rasytumet nebutus faktus o daugiau dirbtumet.
    36. joniukas // Lapkričio 20, 2010 // 11:10
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • joniuk, jeigu matei ataskaita, juk galejai bent trumpai papasakoti kur didesnioji pinigu suma nuejo, nuramint liaudi. net nenumanau, kur, bet jeigu islaidoms padengti, tada nelabai etiska kai is labdarai skirtu pinigu padengiamos viesbucio, kelioniu ir t.t. islaidos. tam juk yra remejai...
    37. to joniukas // Lapkričio 20, 2010 // 21:29
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as labai dziaugiuosi ,kad isvaziavau is lietuvos ir,kad gyvenu UK,ziaurus zmones tie lietuviai,ne ka maziau ziauresni ir pikti ziuriu jau ir cia subego koks 200tukstanciu alkanuju pabegeliu,kurie dabar turi ka veikti ,skaiciuoti kitu pinigus,isjuokti,analizuoti,paloti ir visaip kitaip savo uodega kelnoti cia komentarus berasant.visi cia gudrus kritikuot.ismoktumet jus kada nors dziaugtis uz kitus ir palaikyti,bet lietuviai geriausiai per gyvenima ismoko sudais metytis ir nieko cia keisto,is ten ir esam ,kaimieciai nuo zagres nulipe, pavydo pilni ir patyciu.cia jau musu genuose uzkoduota matomai.gaila ,kad taip per 50 metu nieks ir nepasikeite.
    38. ... // Lapkričio 21, 2010 // 09:08
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • matyt neaukojot per labdaros vakariene nes tie, kas aukojo po 200 -400 svaru yra skaudu kad ju geri norai kaip i bala. ar gi neturi teises zmones zinot kodel dvigubai didesne turejusi but suma tokia nebuvo? juk praeis bet koks noras ka nors gera daryt
    39. to ... // Lapkričio 21, 2010 // 11:20
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Gerbiamas Jonukas, jei Jus teigiate, kad Jus esate LCCUK narys, tai prasau pateikite kuo greiciau ataskaita. Sugebejau skyrti labdarai 500sv. <br /><br />Prasau, idekite ataskaita savo tinklapyje ir atsiuskite nuoroda. Jei Jus norite, kad kitais metais susirinktu i "Labdaros vakara zmones" malonekite pasidalinti islaidos ataskaita. <br /><br />Ne pavydas, ne slykstus tautieciai, ne murzini botai ir meslini mes zmones, mums rupi kodel musu vaikuciai gauna ne visus musu paaukotus pinigelius. <br /><br /><br />Skiriu kelias dienas pateikti issame ataskaita.
    40. From 007. iki FACEBOOK, ir t.t 48h // Lapkričio 21, 2010 // 12:49
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As tiesiog nesuprantu, kodel kai kurios ponios taip piktinasi, kad zmones nori aiskumo, ypac, kurie dalyvavo tame vakare ir aukojo nemazai pinigu. Kodel kai kurie mano, kad tai kabinejimasis ar pavydas ar dar kazkas. mano maymu, tai yra labai normalu pateikt viesa ataskaita kiek buvo surinkta lesu ir kiek kam isleista, ypac siuo atveju, kai buvo isreiksta tiek abejoniu. Jei ponai organizatoriai dels tai padaryti, tai grazi labdaros ideja padeti Lietuvoje skurstanciu seimu vaikams ar mokykloms, bus numarinta.
    41. Milda // Lapkričio 21, 2010 // 23:24
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • keista tikrai, nes jeigu tai buvo labdaros vakaras ir pinigai buvo rinkti vienas tikslui-padeti vaikams, tai ko cia delsti, ne gi sunku parasyti kur tiek pinigai...na nebent istikruju ne viskas taip svaru cia... o dabar galvoja ka cia pakisus , kad visus uzciaupti. manau greitu metu bus idetas koks straipsnis, taciau abejoju kad tai bus tiesa. Jeigu viskas butu taip kaip turetu tai iskarto butu parase, nes tikrai pries labdaros vakara jau turejo buti sioks toks planas ir jis turejo buti paskelbtas.<br />niekas cia nepavydi ir tegul cia kai kurie neraso nesamoniu, ne gi yra nusikaltimas paklausti kur bus paukoti musu pinigai ir issakyti savo nuomopne:))jeigu zmones bijo viso ir nera pasiruose priimti liaupsu ar kritikos tada isviso nereikia deti tokiu straipsniu ir nereikia eiti i tokius renginius, vel gi cia tik mano nuomone........
    42. grazina // Lapkričio 22, 2010 // 10:56
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ELITAS blyn... Kaip Lietuvoje taip ir UK :) kur į kokią baliušką prisitrinti, pagerti pavalgyti ir būtinai į kokią fotkę pralysti.
    43. na va tai tau // Sausio 11, 2011 // 17:41
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Atvirai sakant- bloga nuo to elito, ne dėl to kad mažai paaukojo, o dėl to kad savo tuštybę kelia į dangų ir nesugeba su tauta kurti paprasto laimingo gyvenimo.
    44. Lietuvis // Vasario 21, 2011 // 20:17
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • joooooooo... elitas kvepiantis gopsumu... zinau as tas visas elitines vakarienes, vakarelius, pokylius, labdaros vakarus... visi ale vadinamas elitas ateina saves parodyti is kailio bandydamas issinerti buti grazesnis su geresne suknia ir panasiai nu ant saves daugiau isleidzia nei deretu... o sis labdaros vakaras kaip ir dauguma kitu del akiu padarytas...jokios cia minties eilinis elito isgeerimas, cia kad zmones tipo maziau kalbetu... tam kad aukoti nereikalingi labdaros vakarai... tam gali tiesiog nueiti i banka... o cia tiesiog cirkas... su tokiom sumom nejuokinkit vien lietuviai lietuvoj sugeba virs triju milijonu vaiku namams paaukoti o cia turtuoliai tik tiek? eik eik nejuokinkit svieto... as nei skaiciuoju svetimu pinigu nei ka ... bet tiesiog juokingai skamba elitas ir tokia suma... nai nai nai ... smagus man tie vakarai , juolab zinant ju tikraja prasme... labdaros vakaras -- lebavimu vakarelis :D
    45. AAS // Balandžio 5, 2011 // 23:55
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Komentaras
    46. Vardas // Balandžio 29, 2012 // 14:31
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • matyt jau viskas parduota,jeigu be sąžinės vogiami vaikam skirti pinigai kiek supratau Olga tipiškas lietuviškas variantas,aš siūličiau surinkti parašus ir demaskuoti ją,nedaleidžiant daugiau jos prie jokių renginių kur ringsis dori lietuviai,gaila kad dar vis egzistuoja tokie kurie statosi pilis prisidengią net tokiu vardu kaip LABDARA GEDAAAAAA!!!!!!!!
    47. aš // Balandžio 29, 2012 // 14:32
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Visiskai pritariu 'as', tikrai kad geda ir tikrai Olga nera pati saziningiausia asmenybe, kuriai galima butu patiketi tokiu renginiu organizavima ir pinigus.Ar tie zmones ja pasitikintys tokie akli ar naivus ar ji tiesiog taip moka visus apmauti??!! ATSIMERKITE GERBIAMIEJI
    48. lietuvis // Rugpjūčio 22, 2012 // 19:52
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Turbut pragere ir pravalge 5-kart daugiau...
    49. Gedas // Lapkričio 24, 2012 // 19:17
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Visiskai pritariu 'as', tikrai kad geda ir tikrai Olga nera pati saziningiausia asmenybe, kuriai galima butu patiketi tokiu renginiu organizavima ir pinigus.Ar tie zmones ja pasitikintys tokie akli ar naivus ar ji tiesiog taip moka visus apmauti??!! ATSIMERKITE GERBIAMIEJI
    1. lietuvis // Rugpjūčio 22, 2012 // 19:52
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • matyt jau viskas parduota,jeigu be sąžinės vogiami vaikam skirti pinigai kiek supratau Olga tipiškas lietuviškas variantas,aš siūličiau surinkti parašus ir demaskuoti ją,nedaleidžiant daugiau jos prie jokių renginių kur ringsis dori lietuviai,gaila kad dar vis egzistuoja tokie kurie statosi pilis prisidengią net tokiu vardu kaip LABDARA GEDAAAAAA!!!!!!!!
    2. aš // Balandžio 29, 2012 // 14:32
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • joooooooo... elitas kvepiantis gopsumu... zinau as tas visas elitines vakarienes, vakarelius, pokylius, labdaros vakarus... visi ale vadinamas elitas ateina saves parodyti is kailio bandydamas issinerti buti grazesnis su geresne suknia ir panasiai nu ant saves daugiau isleidzia nei deretu... o sis labdaros vakaras kaip ir dauguma kitu del akiu padarytas...jokios cia minties eilinis elito isgeerimas, cia kad zmones tipo maziau kalbetu... tam kad aukoti nereikalingi labdaros vakarai... tam gali tiesiog nueiti i banka... o cia tiesiog cirkas... su tokiom sumom nejuokinkit vien lietuviai lietuvoj sugeba virs triju milijonu vaiku namams paaukoti o cia turtuoliai tik tiek? eik eik nejuokinkit svieto... as nei skaiciuoju svetimu pinigu nei ka ... bet tiesiog juokingai skamba elitas ir tokia suma... nai nai nai ... smagus man tie vakarai , juolab zinant ju tikraja prasme... labdaros vakaras -- lebavimu vakarelis :D
    1. AAS // Balandžio 5, 2011 // 23:55
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Atvirai sakant- bloga nuo to elito, ne dėl to kad mažai paaukojo, o dėl to kad savo tuštybę kelia į dangų ir nesugeba su tauta kurti paprasto laimingo gyvenimo.
    2. Lietuvis // Vasario 21, 2011 // 20:17
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ELITAS blyn... Kaip Lietuvoje taip ir UK :) kur į kokią baliušką prisitrinti, pagerti pavalgyti ir būtinai į kokią fotkę pralysti.
    3. na va tai tau // Sausio 11, 2011 // 17:41
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti