Lapkričio 2, 2007
Lietuvis lietuviui – ne lietuvis
RASA LIAUGAUDAITĖ, 39
© SXC

Londone gyvenantys lietuviai (bent dauguma jų) nepripažįsta savo tapatybės. Kodėl būdami greta tautiečių, vengiame kalbėti gimtąja kalba, nors ant kaktos kiekvienam mūsų dažniausiai didžiosiomis raidėmis parašyta „LIETUVIS“?

Arba dengiame traukinyje skaitomos knygos viršelį – neduokdie pamatys užrašą ir suvoks, iš kur atvykau.

Prieš ketverius metus buvau šviežiai iškepta atvykėlė iš Lietuvos. Tada mane dvidešimtmetė Žaneta išdidžiai mokė vietos gyvenimo paslapčių: jiedu su būsimu vyru (taip pat lietuviu) stengiasi laikytis atokiau nuo lietuvių, jeigu išgirsta kalbant lietuviškai – ima šnekėti angliškai, net namie stengiasi bendrauti anglų kalba. Paradoksas, nes įmonėje, kurioje drauge plušome – gausus lietuvaičių kolektyvas! Ir Žaneta net neketino keisti darbo ar ieškoti anglakalbių draugų.

Kitas netrukus sutiktas vyriškis išvyko iš Lietuvos daugiau nei prieš dešimtmetį. Talentingas auksarankis, turintis savo verslą. Sėdėjome prie stalo ir dalijomės ispūdžiais, atsiminimais, ateities planais. Nustebau išgirdusi, jog vyras net nenori minėti Tėvynės vardo, mat toji jam nieko gero nedavusi. O išsilavinimas? Juk ne šiaip atvykai svetimon šalin nieko nemokėdamas ir staiga tapai verslininku. O tėvų įskiepyta savigarba, kuri yra lietuvio „vidinis variklis“? Pagaliau – lietuviškas sumanumas.

Ne tik lietuviai nenoriai prisipažįsta iš kur kilę. Buvęs bendradarbis lenkas taip pat tikino, jog anaiptol nesididžiuoja savo tautybe. Gimtoji šalis jam nekelia jokių emocijų. Ir jokio skirtumo, kur būtų gimęs – Portugalijoje, Mozambike ar Kinijoje. Nors lenkų Londone, tiesą sakant, daugoka. Ir didžioji dalis savo šalin grįžti nesirengia.

Nesijaučiame saugūs savo šalyje. O pasirinktame krašte? Taip, čia dirbame, uždirbame. Galime daugiau pamatyti. Išbandyti save ir savąjį tapatybės suvokimą. Tik ar nesijaučiame pasimetę? Ypač, kai įvairiuose diskusijų klubuose nuolat susiduriame su nepakantumu ir nepaliaujamom varžybom – kurie TIKRESNI lietuviai: tie, kurie Lietuvoje ar tie, emigravę. Labai jau primena G.Orwell‘o „Gyvūlių ūkį“ – visi gyvuliai lygūs, tik vieni yra lygesni už kitus.

Visi ieškome geresnio darbo. Niekas nepaneigs, jog esame darbšti tauta. Visi norime gyventi geriau – tai ne nusikaltimas. Ir ne priežastis kaltinti. Kiekviename pasaulio krašte rasime lietuvių - ir šaunių. Vadinasi, esame žingeidi keliautojų tauta.

Mes visi atstovaujame savo šaliai svetimame krašte. Ir tik mūsų galioje yra griauti braškančius mitus apie nedraugiškus, susiraukusius, pagiežingus bei pavydžius lietuvius. Aštriadančius, ginkluotus beisbolo lazdomis ir nepažįstančius kelio ženklų. Aš didžiuojuosi, kad esu lietuvė. Ir visiems to paties linkiu.

Kaip manote Jūs?

Raktažodžiai: bendruomenėlietuviaiemigracija

Straipsnio komentarai

  • Su tokiu tautiečių elgesiu ir pačiai teko susidurti. Kalbu ne tik apie pavydumą, bet ir liežuvavimą. :D tik čia atvykus įsitikinau, kad vyrai yra didesnės pliotkų bobos. Bet gi reikia nepamiršti mentaliteto, žmogaus vertybių sistemos, išsilavinimo bei QI - tai, kas daro žmogų brandžia asmenybe. Juk nėra paslaptis, kad dauguma čia atvykusiu yra iš "kaimo gludumų", kurie vos vargais negalais sugebėjo baigti 9 (10) klases. Tokie ir šika ant kitų be skrupulų.<br />Kas dėl patriotiškumo, tai ne valstybė kalta, o ją valdantys organai, pareigūnai. Pasiklausyti vien žinių užtenka, kokius idiotiškus sprendimus jie priima.
    39. Laura // Liepos 15, 2010 // 19:24
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Paskaičiusi kai kuriuos komentarus prunkštelėjau. Juokingai atrodo "lietuviai" kalbantys apie tai, jog jie išsilavinę ir kad kiti yra kaimiečiai ir pan. Kai tuo tarpu nesugeba pastraipėlės be klaidų parašyt. Kraupu :)
    38. Deimante // Liepos 15, 2010 // 12:51
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As tai tuoj pat uzkalbinu lietuvius jei isgirtu jiems bekalbant lietuviskai, nes retai man tenka sutikti, tai kai isgirstu taip smagu pasidaro ir kai reziu sneka. Bet deja, pasijauciu labai nejaukiai, nes jie kaip tik priesingai- kreivai paziuri ir vos ka ismikena!! Ir ne vienas tautietis taip uzgauna sirdi, vaidindami kazkokius Asus! tad dabar jau nebeskubu uzkalbint, dazniau nutyliu
    37. Jurate // Liepos 15, 2010 // 10:16
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • nu as galiu paskayt tik tiek kas i visokias anglijas airijas norvegijas tiek kausu privaziaves kad geriau jau jie negristu .Dabar Lietuvoje galima normaliai gyvent visi kaimai isvaziavo .Na nesakau kad visi ten tokie bet daug tokiu . Jei butu mano valia isvykusiems ir bunantiems ilgiau nei metai uzsienyje atimt Lietuvos pilietybe maziau kils tada kivircu del to kas kvailys ar tas kuris Lietuvoje ar tas kuris uzsienyje
    36. 14/88 // Birželio 4, 2010 // 23:53
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As nesigedinu, ir labai didziuojuos, kad esu lietuve, bet kodel budama uzsienyje as tureciau elgtis kitaip nei Lietuvoje, begti prie visu lietuviskai kalbanciu zmoniu. Paprasciausiai kiekvienas esame zmones ir turim savo gyvenima ir reikia gerbti kiekvieno zmogaus privatuma ir teise i gyvenima, o ne vienas kita itartinai stebeti per padidinamaji stikla (kodel cia taip ir kodel cia anaip, is kur tu cia, is kur pinigu gauni, kiek uzdirbi..)
    35. Egle // Spalio 31, 2008 // 12:12
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Si tema mane sudomino, kadangi pati apie tai gan daznai susimastau. Sutinkam vieni kitus kiekviena diena traukiny, gatveje, parduotuveje ar kur kitur, bet visu reakcija kitokia,vieni nutyla,kiti pradeda snibzdetis,kiti nekreipia demesio ir t.t.Pati asmeniskai didziuojuosi,savo tautybe,niekada jos neslepiau ar gedijausi,ir su sutiktais tautieciais visada stengiuosi bendrauti draugiskai, kad ir kokie jie bebutu. Mes visi skirtingi,su skirtingais poziuriais ir bendravimo ypatumais.Beto, daug ytakos padare musu gebejimui bendrauti ir adaptuotis ir tai, kad musu Lietuvele buvo priespaudoje daug metu.Rusicizmas,nutautejimo skatinimas,uzdrausta migracija ir kita panasi veikla padare zmonems neigiamos ytakos. Del to siandien matome viso to atspindi zmoniu elgesy,ypac vyresnios kartos.Po tiek okupacijos metu salis greitai neatsigaus,tai ilgas procesas. Bet nepraraskime optimizmo,ugdykime tolerancija,o sutikus keistai besielgenti lietuvos pilieti kaltinkime ne ji bet istorija.Vena diena ir mes busim kaip tie italai ar australai -besisypsantys ir laisvai bendraujantys....
    34. ernesta j. // Gruodžio 10, 2007 // 12:34
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • zinai ka man taip pat yra geda kad,as lietuve nes lietuvei juoda gedele daro .visur prisisika kiaules.
    33. // Gruodžio 10, 2007 // 09:29
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • viskas daug kartu girdeta ir nelabai 'skanu'. manau,kad kalbam ne apie tautybe, ar savo tautiskumo suvokima, net gi ne apie 'tautiskumo dvasia'. o apie DVASIA apskritai - jokio skirtumo kokia tavo tautybe, tu arba esi savimi, arba maiviasi ir megini prisitaikeliskai keisti 'ivaizdi', priklausomai nuo situacijos. lygiai taip kaip kalbos ir kilmes galima gedytis savo akiu formos, spalvos ar batu dydzio, ect... ir tai vadinasi nepilnavertiskumo kompleksai, kurie kartais yra riboto mastymo pasekme.
    32. apibendinimui // Lapkričio 30, 2007 // 06:44
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • man tai vis dazniau ima atrodyti, kad mes ne savo lietuvybes gedijames, o nezinojimo, kaip tas salia esantis lietuvis gali su jumis pasilegti. Gerai zinome, kad vienas budingiausiu musu bruozu vienas kita nuzvelgti nuo galvos iki koju, tipo kaip apsirenge :) Toliau gali sekti komentarai, uzgauliojimai ir pan.
    <BR>
    <BR>Juk visi turime lietuviu draugu, ir su jais puikiaiusiai sutariame. o tai kad mes gyvenam Uk visai neipareigoja mus visus tapti draugais.
    <BR>
    <BR>As jei matu, kad zmones malonus ir pakalbinu ir pagelbeju, jei situacija reikalauja. O jei vidurines nebaige treninguoti tautiecia keiksnojasi, tai tikrai i kalbas nesileisciau.
    <BR>
    <BR>
    31. indrija76 // Lapkričio 28, 2007 // 08:04
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • nesinori pazint lietuviuj lietuvio del daug priezasciu.viena ju vagystes.tai nutiko ir man ir mano draugams.todel buni budrus ir nesistengi ieskoti nauju pazinciu.karti...bet tiesa
    30. lina // Lapkričio 27, 2007 // 06:52
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Pasitinka pagal tautybe/rase, ishlydi pagal asmenybe.
    <BR>
    <BR>Nenoriu kalbinti ir kristi i akis &quot;treninginiems&quot; ar &quot;kaimieciams&quot; anglijoj i akis vien del saugumo sumetimu. Bet velgi, tai tik stereotipai. O treningus ir pats kartais neshioju (namie) ir kiles ne ish didziausio miesto :)
    29. ziuri i kitus ir bijai pamatyti save // Lapkričio 26, 2007 // 12:58
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • britams irgi turetu buti nemaziau geda... :) atvaziuoja buriais svesti bernvakariu, keikiasi, geria, kabinejasi, zodziu... :)
    28. neemigrante // Lapkričio 20, 2007 // 09:33
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • man negeda, kad esu lietuve, bet man geda uz kitus savo tautiecius. apskritai uz visus rytu europiecius. nes dauguma cia suvaziuoja tokie, kuriems keiksmazodis tapes priezodziu. o normaliu, kurie cia atvaziave is tikruju kazko siekti, lavintis, plesti pasauleziure - gal keli procentai. o kokia dauguma, tokia ir nuomone apie lietuvius ir visus rytu europiecius. noreciau ta nuomone pakeist. bet viena, matyt, pries veja nepapusiu.
    27. jc // Lapkričio 20, 2007 // 09:24
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Teko i Lietuva skristi ryanair is STN, ir tikrai man geda uz tautiecius! ir man tu stiuardesiu labai gaila,nes jos vargseles nesupranta lietuviu kalbos, o komentaru is keleiviu gauna nerealiu! man geda uz lietuvius, jie visiskai neturi pagarbos, geria pastoviai lektuve! geda geda! ir kai girdziu lietuviu kalba gatveje-visiskai nereaguoju! nes kaip super grupele BIX sudainavo: LIETUVIS LIETUVIUI- VAGIS!
    26. boohoo // Lapkričio 20, 2007 // 07:28
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • studijuoju, bet ne Lietuvoj, kai vykdomos tokios neaiskios mokslo reformos noriu tureti daugiau negu vien lietuviska issilavinima, kad ateitis butu ramesne, bet cia svetimame kraste tikrai stengiuosi reprezentuoti Lietuva kaip grazu krasta.Bet vis del to daznas mano internacionalinis kurso draugas, noretu apsilankyti musu kraste tik del zemu kainu lyginant su ju valstybemis.Bet dziaukimes ka turim, ir keli nepraustaburniai tikrai neturi sugadinti musu geros ir protingos tautos ivaizdzio..
    25. Dovile // Lapkričio 20, 2007 // 06:03
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • nenoriu nieko izeisti, bet ir vokietijoj ir UK ir ispanijoj labiausiai reiskiasi tie tautieciai, uz kuriuos man budavo geda. Nors ju mazuma, bet Lietuvos ivaizdi jie smarkiai gerina . Net grize namo jie vaidina tokius erelius, kad net juokas ima zinant tikra ju padeti.
    24. jonas // Lapkričio 19, 2007 // 04:58
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • AS IRGI SUTIKUSI GATVEJE LIETUVI NEISSIDUODU,KAD ESU IS TOS PACIOS SALIES.TAI KAZKOKS BUVIMO LIETUVIU KOMPLEKSAS.
    23. JAUNA MAMA // Lapkričio 18, 2007 // 17:01
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • AS IRGI SUTIKUSI GATVEJE LIETUVI NEISSIDUODU,KAD ESU IS TOS PACIOS SALIES.TAI KAZKOKS BUVIMO LIETUVIU KOMPLEKSAS.
    22. JAUNA MAMA // Lapkričio 18, 2007 // 16:59
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Kažkada gyvenau Rusijoje. Jie nemėgo kitataučių - neruskije.
    <BR>Aš nekreipiau dėmesio. Esu kuo esu - aš iš Lietuvos. Aš tuo didžiavausi. Jie mane gerbė.
    <BR>Jus prėmėte teisingą sprendimą - išvykote iš Tėvynės, nes... jai nereikia mūsų. Bet... Mielieji, būkite kuo esate - LIETUVIAIS ESAME MES GIME.
    21. Lietuvaitė iš Lietuvos // Lapkričio 18, 2007 // 16:36
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Labai teisingas straipsnis. Taip jau yra . As manau tiems kurie pritaria autorei reikia rodyti pavizdi kitiems ir tegu jie ka nori kalba . Jei jau nekencia Lietuvos tai ko vis grizta ten , tai dantu pasitvarkyt tai masina apsidraust ...
    20. RIMAS // Lapkričio 18, 2007 // 05:35
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Gyvenu Londone jau daugeli metu ir tikrai didziuojuosi,kad esu Lietuvis. Nors dauguma atvaziavusiu cia yra arba nusikalteliai arba is provincijos zmones, kurie nelabai yra gyvenimo mate ir elgiasi pagal 'savas' taisykles(uz tai ju juk negalima peikti) ir t.t. cia yra taip pat ir gerai issilavinusiu ir protingu zmoniu, kurie dirba didziausiose kompanijose uzimantis aukstas pareigas arba tiesiog turintys savo bizni klesti sitoje salyje. Kaip sito mazos salies tautietis as visgi esu patenkintas kaip progresuoja musu salis, galbut letai, bet uztat tvirtai!
    19. Londonietis // Lapkričio 15, 2007 // 10:36
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Nu turite sutikti kad is lietuvos normalus, issilavine zmogeliukai neskuba lekti, nes turi ir darbus ir gan nebloga gyvenyma. Taip kad nera ko tiketis auksciausios kulturos is muzikeliu. Ir nesvarbu kur kaimieciai vaziuotu, kaimietis ir Afrikoj kaimietis. Neisizeiskite tautieciai esantys Londone, nes tikrai yra daug lietuviu kurie darbstus, sumanus, kulturingi, turintys gerus tixlus...bet faktas kaip blynas, jei jau isgirsti rusiskais keiksmazodziais besisvaidancius piliecius tai tikrai nesinori buti tapatinamam su jais...Visiskai pritariu ZZZ :)
    18. Lietuve // Lapkričio 15, 2007 // 08:00
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Straipsnis idomus ir komentarai ivairus,o kas liecia lietuvaicius kurie ilipa anksti ryte i traukini ir ant viso vagono aptarineja kaip jis ka nors dare ir isivaizduoja koks jis kietas nes jo niekas nesupranta,o ir anglus galima suprasti kad ir jie pyksta kad kaskokie usienieciai rekauja is pacio ryto,tai tokioj situacijoj tikrai buna geda del lietuvaiciu,taip pat lenku ir t.t.
    17. Vaidas // Lapkričio 13, 2007 // 16:33
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • dovydo komentaras 10 balu. sutinku
    16. egle // Lapkričio 10, 2007 // 22:37
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • o man skaudziausia, ne kaip mes atrodom pasauliui, bet kaip mes elgiames vienas su kitu, tautietis su tautieciu. Man irgi atvaziavusiai i Londona pazistami patare, isgirdus kitus lietuvius, neissiduoti, kad ir as esu lietuve. Ir ne del to, kad geda, bet saugumo sumetimais. Labai nustebau... Kai pasiziuriu kokie ispanai, australai jie vienijasi, jie susipazista ir jau jauciasi artimi, pasitiki vien del to, kad yra is to pacio krasto, padeda vieni kitiem, isgirsta savo akcenta - uzkalbina ir pan. o mes...pavydim, kenkiam, santazuojam...stengias viens pries kita pasirodyt, stai as kruciau gyvenu, daugiau uzdirbu ir pan. Lietuvis lietuviui yra bjaurus nesvarbu kur jis gyventu ar Lietuvoj ar uzsienyje.
    15. laima // Lapkričio 7, 2007 // 11:22
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ir shiaip ishsilavinimas musu stiprus, net vidurines nebaige zinom daugiau nei britieciai po mokyklos, vat.
    14. ishsilavines // Lapkričio 7, 2007 // 08:58
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Lietuvis lietuviui - lenkas :)
    13. azartas // Lapkričio 7, 2007 // 08:39
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Blogiausia tai, kad zmones diskusijose zemina isvaziavusius lietuvius. Lyg mes kokie tautos isdavikai butume. Ir nepagalvoja, kad lygiai kaip ir jie nesam nauda savo saliai. Bent jau finansine. O kai kurie ir dvasine.
    12. Ieva // Lapkričio 7, 2007 // 07:28
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Lietuvoje mes kažkodėl visi įsitikinę, kad į užsienį išvažiavimo geriausi ir kultūringiausi:) Tačiau, kaip bebūtų, mes pamirštame, kad lietuvių kalba - seniausia gyva sanskrito grupės kalba. Sėkmės:)
    11. Zivile // Lapkričio 7, 2007 // 02:41
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Sutikau ir aš keletą tokių lietuvių idiotų londone, kuriems buvo gėda būti lietuviais. Nu ką padarysi, jei jiems taip šviečia. Man jie panašūs į negrus, kurie gėdijasi, kad yra juodi.
    10. Dovydas // Lapkričio 6, 2007 // 16:35
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Jokios snekos, kritika ar pasipiktinimai nepakeis fakto, jog vieni is musu didziuojames budami lietuviais, kiti - gedijames to. Lietuviu, kaip ir bet kuriu kitu saliu atstovu, yra visokiu - mandagiu, issilavinusiu, gyvenanciu pagal visuomenes normas, bet yra ir tokiu, prie kuriu salia nesinori net stoveti.
    <BR>Mano vaikinas yra anglas, jis jau kelis kartus pabuvojo Lietuvoje ir jam musu salis patiko, dar labiau jam patinka tai, kad mumyse tevai skiepija daug svarbiu vertybiu, tokiu kaip seima, orumas, pagarba kitam zmogui.
    <BR>Lietuva turi minusu, bet dar daugiau ji turi pliusu, o tai ypatingai isryskeja, kai labiau isigilini i anglijos gyvenima, kuris toli grazu nera toks jau tobulas.
    9. lietuvaite // Lapkričio 5, 2007 // 09:59
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • o mane tokie rasineliai erzina. ne todel, kad juose nera tiesos, bet del ju - didaktisko tono ir neisbaigtumo. as nekritikuoju, ir tikrai nebandysiu rasyti geresnio, nes man tai nera svarbu, tiesiog nera itin malonu straipsnio, kuris vietoj pradzioje sukurtos? intrigos, viska uzbaigia didaktika ir retoriniais klausimais ir apeliacija i tautiskumo dvasia. kiek galima?
    <BR>visi mes skirtingi. gal jau laikas butu: a) tai pripazinti, o jei tai nepavyksta, tuomet b) susitaikyti.
    <BR>vien tas faktas, kad mes turim tos pacios spalvos pasa, busu nedaro vienodais. musu nedaro draugais ir biciuliais.
    <BR>ir dar. kas isrado ( padare svarbiu) ta kriteriju- didziuojuosiu lietuva/ nesididziuoju lietuva ? esu tikras lietuvis/ nesu tikras lietuvis. jis mazu maziuausiai juokingas. nes nera priemoniu tai ismatuoti.
    <BR>pabaigai. ziurekit i tai - placiai atmerktomis akimis.
    8. [email protected] // Lapkričio 4, 2007 // 17:19
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • sutinku, dazniausiai tie, kas kalba, jog Lietuva jiems nieko nedave, yra tik vidurine baige, o kiti ir jos nebaige. as pati turiu aukstojo diploma ir mastau kitaip - mums Lietuva ir neturi nieko duoti, tai mes turim sugebeti pasiimti, o jei nesugebam, reiskias cia musu beda.
    7. zzz // Lapkričio 4, 2007 // 08:16
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As tai visada kolegoms britams aiskinu, kad esu is Lietuvos ir kas Lietuva, beje keletas net Vilniu yra aplanke mano deka ir nesigailejo... ko cia gedytis, reikia tik didziuotis. Priedo kiti lietuvaiciai, kurie mano, kad Lietuva jiems nieko nedave, tai vien issilavinimas, ko vertas, kad sugebame geriau prisitaikyti prie aplinkos nei vietiniai, dirbti protingiau ir nasiau...
    6. ~ // Lapkričio 3, 2007 // 15:10
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Netiesa, jog Lietuvoje nera svarbu kas salia taves ir kaip elgiesi - vieta cia niekuo deta. Issilavinimas ir mandagumas nera prabanga, kurios negali igyti.
    5. Virga // Lapkričio 3, 2007 // 12:13
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Cia tas pat kai kaimietis i vilniu atvaziuoja,tai daro viska kad tik aplinkiniai nesuprastu , kad jis is kaimo.Nors vien jau jo laikysena ta isduoda.Stai ir uzsieni lenda musu provincialumas .Jokingiausia tai , kad lietuvisko veido anglisku vistiek nepadarysi ir ner cia ko maivytis.O kas liecia kultura , kokia turim tokia rodom , kazkodel Lietuvoje tai niekam nerupejo ir nerupi.
    4. Lietuvis // Lapkričio 3, 2007 // 08:46
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • o man metro tikrai nesinori, kad zinotu, jog as esu lietuvis. ypac jei salia kokie du bachurai smirda alumi, keiksnojasi ir kalba...lietuviskai.
    3. danas // Lapkričio 3, 2007 // 06:42
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Kai skrendu namo i Lietuva is Stansted oro uosto daznai pamanau, jog mes lietuviai nuo plugo - garsiai, kad visi girdetu sakomi keiksmazodziai, pasipiktinimai ilgomis eilemis. Tuo metu pagalvoju, jog nenoriu buti lietuve. Ne visi tokie mes, bet cia, Londone, dazniau sutinku tuos, kuriu zvilgsnio vengiu.
    2. Virga // Lapkričio 2, 2007 // 19:55
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • idomus straipsnis ir daug tiesos. as taip pat didziuojuos,kad esu lietuve:)
    1. irma // Lapkričio 2, 2007 // 18:59
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • idomus straipsnis ir daug tiesos. as taip pat didziuojuos,kad esu lietuve:)
    1. irma // Lapkričio 2, 2007 // 18:59
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Kai skrendu namo i Lietuva is Stansted oro uosto daznai pamanau, jog mes lietuviai nuo plugo - garsiai, kad visi girdetu sakomi keiksmazodziai, pasipiktinimai ilgomis eilemis. Tuo metu pagalvoju, jog nenoriu buti lietuve. Ne visi tokie mes, bet cia, Londone, dazniau sutinku tuos, kuriu zvilgsnio vengiu.
    2. Virga // Lapkričio 2, 2007 // 19:55
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • o man metro tikrai nesinori, kad zinotu, jog as esu lietuvis. ypac jei salia kokie du bachurai smirda alumi, keiksnojasi ir kalba...lietuviskai.
    3. danas // Lapkričio 3, 2007 // 06:42
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Cia tas pat kai kaimietis i vilniu atvaziuoja,tai daro viska kad tik aplinkiniai nesuprastu , kad jis is kaimo.Nors vien jau jo laikysena ta isduoda.Stai ir uzsieni lenda musu provincialumas .Jokingiausia tai , kad lietuvisko veido anglisku vistiek nepadarysi ir ner cia ko maivytis.O kas liecia kultura , kokia turim tokia rodom , kazkodel Lietuvoje tai niekam nerupejo ir nerupi.
    4. Lietuvis // Lapkričio 3, 2007 // 08:46
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Netiesa, jog Lietuvoje nera svarbu kas salia taves ir kaip elgiesi - vieta cia niekuo deta. Issilavinimas ir mandagumas nera prabanga, kurios negali igyti.
    5. Virga // Lapkričio 3, 2007 // 12:13
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As tai visada kolegoms britams aiskinu, kad esu is Lietuvos ir kas Lietuva, beje keletas net Vilniu yra aplanke mano deka ir nesigailejo... ko cia gedytis, reikia tik didziuotis. Priedo kiti lietuvaiciai, kurie mano, kad Lietuva jiems nieko nedave, tai vien issilavinimas, ko vertas, kad sugebame geriau prisitaikyti prie aplinkos nei vietiniai, dirbti protingiau ir nasiau...
    6. ~ // Lapkričio 3, 2007 // 15:10
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • sutinku, dazniausiai tie, kas kalba, jog Lietuva jiems nieko nedave, yra tik vidurine baige, o kiti ir jos nebaige. as pati turiu aukstojo diploma ir mastau kitaip - mums Lietuva ir neturi nieko duoti, tai mes turim sugebeti pasiimti, o jei nesugebam, reiskias cia musu beda.
    7. zzz // Lapkričio 4, 2007 // 08:16
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • o mane tokie rasineliai erzina. ne todel, kad juose nera tiesos, bet del ju - didaktisko tono ir neisbaigtumo. as nekritikuoju, ir tikrai nebandysiu rasyti geresnio, nes man tai nera svarbu, tiesiog nera itin malonu straipsnio, kuris vietoj pradzioje sukurtos? intrigos, viska uzbaigia didaktika ir retoriniais klausimais ir apeliacija i tautiskumo dvasia. kiek galima?
    <BR>visi mes skirtingi. gal jau laikas butu: a) tai pripazinti, o jei tai nepavyksta, tuomet b) susitaikyti.
    <BR>vien tas faktas, kad mes turim tos pacios spalvos pasa, busu nedaro vienodais. musu nedaro draugais ir biciuliais.
    <BR>ir dar. kas isrado ( padare svarbiu) ta kriteriju- didziuojuosiu lietuva/ nesididziuoju lietuva ? esu tikras lietuvis/ nesu tikras lietuvis. jis mazu maziuausiai juokingas. nes nera priemoniu tai ismatuoti.
    <BR>pabaigai. ziurekit i tai - placiai atmerktomis akimis.
    8. [email protected] // Lapkričio 4, 2007 // 17:19
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Jokios snekos, kritika ar pasipiktinimai nepakeis fakto, jog vieni is musu didziuojames budami lietuviais, kiti - gedijames to. Lietuviu, kaip ir bet kuriu kitu saliu atstovu, yra visokiu - mandagiu, issilavinusiu, gyvenanciu pagal visuomenes normas, bet yra ir tokiu, prie kuriu salia nesinori net stoveti.
    <BR>Mano vaikinas yra anglas, jis jau kelis kartus pabuvojo Lietuvoje ir jam musu salis patiko, dar labiau jam patinka tai, kad mumyse tevai skiepija daug svarbiu vertybiu, tokiu kaip seima, orumas, pagarba kitam zmogui.
    <BR>Lietuva turi minusu, bet dar daugiau ji turi pliusu, o tai ypatingai isryskeja, kai labiau isigilini i anglijos gyvenima, kuris toli grazu nera toks jau tobulas.
    9. lietuvaite // Lapkričio 5, 2007 // 09:59
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Sutikau ir aš keletą tokių lietuvių idiotų londone, kuriems buvo gėda būti lietuviais. Nu ką padarysi, jei jiems taip šviečia. Man jie panašūs į negrus, kurie gėdijasi, kad yra juodi.
    10. Dovydas // Lapkričio 6, 2007 // 16:35
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Lietuvoje mes kažkodėl visi įsitikinę, kad į užsienį išvažiavimo geriausi ir kultūringiausi:) Tačiau, kaip bebūtų, mes pamirštame, kad lietuvių kalba - seniausia gyva sanskrito grupės kalba. Sėkmės:)
    11. Zivile // Lapkričio 7, 2007 // 02:41
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Blogiausia tai, kad zmones diskusijose zemina isvaziavusius lietuvius. Lyg mes kokie tautos isdavikai butume. Ir nepagalvoja, kad lygiai kaip ir jie nesam nauda savo saliai. Bent jau finansine. O kai kurie ir dvasine.
    12. Ieva // Lapkričio 7, 2007 // 07:28
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Lietuvis lietuviui - lenkas :)
    13. azartas // Lapkričio 7, 2007 // 08:39
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ir shiaip ishsilavinimas musu stiprus, net vidurines nebaige zinom daugiau nei britieciai po mokyklos, vat.
    14. ishsilavines // Lapkričio 7, 2007 // 08:58
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • o man skaudziausia, ne kaip mes atrodom pasauliui, bet kaip mes elgiames vienas su kitu, tautietis su tautieciu. Man irgi atvaziavusiai i Londona pazistami patare, isgirdus kitus lietuvius, neissiduoti, kad ir as esu lietuve. Ir ne del to, kad geda, bet saugumo sumetimais. Labai nustebau... Kai pasiziuriu kokie ispanai, australai jie vienijasi, jie susipazista ir jau jauciasi artimi, pasitiki vien del to, kad yra is to pacio krasto, padeda vieni kitiem, isgirsta savo akcenta - uzkalbina ir pan. o mes...pavydim, kenkiam, santazuojam...stengias viens pries kita pasirodyt, stai as kruciau gyvenu, daugiau uzdirbu ir pan. Lietuvis lietuviui yra bjaurus nesvarbu kur jis gyventu ar Lietuvoj ar uzsienyje.
    15. laima // Lapkričio 7, 2007 // 11:22
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • dovydo komentaras 10 balu. sutinku
    16. egle // Lapkričio 10, 2007 // 22:37
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Straipsnis idomus ir komentarai ivairus,o kas liecia lietuvaicius kurie ilipa anksti ryte i traukini ir ant viso vagono aptarineja kaip jis ka nors dare ir isivaizduoja koks jis kietas nes jo niekas nesupranta,o ir anglus galima suprasti kad ir jie pyksta kad kaskokie usienieciai rekauja is pacio ryto,tai tokioj situacijoj tikrai buna geda del lietuvaiciu,taip pat lenku ir t.t.
    17. Vaidas // Lapkričio 13, 2007 // 16:33
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Nu turite sutikti kad is lietuvos normalus, issilavine zmogeliukai neskuba lekti, nes turi ir darbus ir gan nebloga gyvenyma. Taip kad nera ko tiketis auksciausios kulturos is muzikeliu. Ir nesvarbu kur kaimieciai vaziuotu, kaimietis ir Afrikoj kaimietis. Neisizeiskite tautieciai esantys Londone, nes tikrai yra daug lietuviu kurie darbstus, sumanus, kulturingi, turintys gerus tixlus...bet faktas kaip blynas, jei jau isgirsti rusiskais keiksmazodziais besisvaidancius piliecius tai tikrai nesinori buti tapatinamam su jais...Visiskai pritariu ZZZ :)
    18. Lietuve // Lapkričio 15, 2007 // 08:00
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Gyvenu Londone jau daugeli metu ir tikrai didziuojuosi,kad esu Lietuvis. Nors dauguma atvaziavusiu cia yra arba nusikalteliai arba is provincijos zmones, kurie nelabai yra gyvenimo mate ir elgiasi pagal 'savas' taisykles(uz tai ju juk negalima peikti) ir t.t. cia yra taip pat ir gerai issilavinusiu ir protingu zmoniu, kurie dirba didziausiose kompanijose uzimantis aukstas pareigas arba tiesiog turintys savo bizni klesti sitoje salyje. Kaip sito mazos salies tautietis as visgi esu patenkintas kaip progresuoja musu salis, galbut letai, bet uztat tvirtai!
    19. Londonietis // Lapkričio 15, 2007 // 10:36
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Labai teisingas straipsnis. Taip jau yra . As manau tiems kurie pritaria autorei reikia rodyti pavizdi kitiems ir tegu jie ka nori kalba . Jei jau nekencia Lietuvos tai ko vis grizta ten , tai dantu pasitvarkyt tai masina apsidraust ...
    20. RIMAS // Lapkričio 18, 2007 // 05:35
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Kažkada gyvenau Rusijoje. Jie nemėgo kitataučių - neruskije.
    <BR>Aš nekreipiau dėmesio. Esu kuo esu - aš iš Lietuvos. Aš tuo didžiavausi. Jie mane gerbė.
    <BR>Jus prėmėte teisingą sprendimą - išvykote iš Tėvynės, nes... jai nereikia mūsų. Bet... Mielieji, būkite kuo esate - LIETUVIAIS ESAME MES GIME.
    21. Lietuvaitė iš Lietuvos // Lapkričio 18, 2007 // 16:36
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • AS IRGI SUTIKUSI GATVEJE LIETUVI NEISSIDUODU,KAD ESU IS TOS PACIOS SALIES.TAI KAZKOKS BUVIMO LIETUVIU KOMPLEKSAS.
    22. JAUNA MAMA // Lapkričio 18, 2007 // 16:59
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • AS IRGI SUTIKUSI GATVEJE LIETUVI NEISSIDUODU,KAD ESU IS TOS PACIOS SALIES.TAI KAZKOKS BUVIMO LIETUVIU KOMPLEKSAS.
    23. JAUNA MAMA // Lapkričio 18, 2007 // 17:01
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • nenoriu nieko izeisti, bet ir vokietijoj ir UK ir ispanijoj labiausiai reiskiasi tie tautieciai, uz kuriuos man budavo geda. Nors ju mazuma, bet Lietuvos ivaizdi jie smarkiai gerina . Net grize namo jie vaidina tokius erelius, kad net juokas ima zinant tikra ju padeti.
    24. jonas // Lapkričio 19, 2007 // 04:58
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • studijuoju, bet ne Lietuvoj, kai vykdomos tokios neaiskios mokslo reformos noriu tureti daugiau negu vien lietuviska issilavinima, kad ateitis butu ramesne, bet cia svetimame kraste tikrai stengiuosi reprezentuoti Lietuva kaip grazu krasta.Bet vis del to daznas mano internacionalinis kurso draugas, noretu apsilankyti musu kraste tik del zemu kainu lyginant su ju valstybemis.Bet dziaukimes ka turim, ir keli nepraustaburniai tikrai neturi sugadinti musu geros ir protingos tautos ivaizdzio..
    25. Dovile // Lapkričio 20, 2007 // 06:03
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Teko i Lietuva skristi ryanair is STN, ir tikrai man geda uz tautiecius! ir man tu stiuardesiu labai gaila,nes jos vargseles nesupranta lietuviu kalbos, o komentaru is keleiviu gauna nerealiu! man geda uz lietuvius, jie visiskai neturi pagarbos, geria pastoviai lektuve! geda geda! ir kai girdziu lietuviu kalba gatveje-visiskai nereaguoju! nes kaip super grupele BIX sudainavo: LIETUVIS LIETUVIUI- VAGIS!
    26. boohoo // Lapkričio 20, 2007 // 07:28
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • man negeda, kad esu lietuve, bet man geda uz kitus savo tautiecius. apskritai uz visus rytu europiecius. nes dauguma cia suvaziuoja tokie, kuriems keiksmazodis tapes priezodziu. o normaliu, kurie cia atvaziave is tikruju kazko siekti, lavintis, plesti pasauleziure - gal keli procentai. o kokia dauguma, tokia ir nuomone apie lietuvius ir visus rytu europiecius. noreciau ta nuomone pakeist. bet viena, matyt, pries veja nepapusiu.
    27. jc // Lapkričio 20, 2007 // 09:24
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • britams irgi turetu buti nemaziau geda... :) atvaziuoja buriais svesti bernvakariu, keikiasi, geria, kabinejasi, zodziu... :)
    28. neemigrante // Lapkričio 20, 2007 // 09:33
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Pasitinka pagal tautybe/rase, ishlydi pagal asmenybe.
    <BR>
    <BR>Nenoriu kalbinti ir kristi i akis &quot;treninginiems&quot; ar &quot;kaimieciams&quot; anglijoj i akis vien del saugumo sumetimu. Bet velgi, tai tik stereotipai. O treningus ir pats kartais neshioju (namie) ir kiles ne ish didziausio miesto :)
    29. ziuri i kitus ir bijai pamatyti save // Lapkričio 26, 2007 // 12:58
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • nesinori pazint lietuviuj lietuvio del daug priezasciu.viena ju vagystes.tai nutiko ir man ir mano draugams.todel buni budrus ir nesistengi ieskoti nauju pazinciu.karti...bet tiesa
    30. lina // Lapkričio 27, 2007 // 06:52
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • man tai vis dazniau ima atrodyti, kad mes ne savo lietuvybes gedijames, o nezinojimo, kaip tas salia esantis lietuvis gali su jumis pasilegti. Gerai zinome, kad vienas budingiausiu musu bruozu vienas kita nuzvelgti nuo galvos iki koju, tipo kaip apsirenge :) Toliau gali sekti komentarai, uzgauliojimai ir pan.
    <BR>
    <BR>Juk visi turime lietuviu draugu, ir su jais puikiaiusiai sutariame. o tai kad mes gyvenam Uk visai neipareigoja mus visus tapti draugais.
    <BR>
    <BR>As jei matu, kad zmones malonus ir pakalbinu ir pagelbeju, jei situacija reikalauja. O jei vidurines nebaige treninguoti tautiecia keiksnojasi, tai tikrai i kalbas nesileisciau.
    <BR>
    <BR>
    31. indrija76 // Lapkričio 28, 2007 // 08:04
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • viskas daug kartu girdeta ir nelabai 'skanu'. manau,kad kalbam ne apie tautybe, ar savo tautiskumo suvokima, net gi ne apie 'tautiskumo dvasia'. o apie DVASIA apskritai - jokio skirtumo kokia tavo tautybe, tu arba esi savimi, arba maiviasi ir megini prisitaikeliskai keisti 'ivaizdi', priklausomai nuo situacijos. lygiai taip kaip kalbos ir kilmes galima gedytis savo akiu formos, spalvos ar batu dydzio, ect... ir tai vadinasi nepilnavertiskumo kompleksai, kurie kartais yra riboto mastymo pasekme.
    32. apibendinimui // Lapkričio 30, 2007 // 06:44
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • zinai ka man taip pat yra geda kad,as lietuve nes lietuvei juoda gedele daro .visur prisisika kiaules.
    33. // Gruodžio 10, 2007 // 09:29
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Si tema mane sudomino, kadangi pati apie tai gan daznai susimastau. Sutinkam vieni kitus kiekviena diena traukiny, gatveje, parduotuveje ar kur kitur, bet visu reakcija kitokia,vieni nutyla,kiti pradeda snibzdetis,kiti nekreipia demesio ir t.t.Pati asmeniskai didziuojuosi,savo tautybe,niekada jos neslepiau ar gedijausi,ir su sutiktais tautieciais visada stengiuosi bendrauti draugiskai, kad ir kokie jie bebutu. Mes visi skirtingi,su skirtingais poziuriais ir bendravimo ypatumais.Beto, daug ytakos padare musu gebejimui bendrauti ir adaptuotis ir tai, kad musu Lietuvele buvo priespaudoje daug metu.Rusicizmas,nutautejimo skatinimas,uzdrausta migracija ir kita panasi veikla padare zmonems neigiamos ytakos. Del to siandien matome viso to atspindi zmoniu elgesy,ypac vyresnios kartos.Po tiek okupacijos metu salis greitai neatsigaus,tai ilgas procesas. Bet nepraraskime optimizmo,ugdykime tolerancija,o sutikus keistai besielgenti lietuvos pilieti kaltinkime ne ji bet istorija.Vena diena ir mes busim kaip tie italai ar australai -besisypsantys ir laisvai bendraujantys....
    34. ernesta j. // Gruodžio 10, 2007 // 12:34
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As nesigedinu, ir labai didziuojuos, kad esu lietuve, bet kodel budama uzsienyje as tureciau elgtis kitaip nei Lietuvoje, begti prie visu lietuviskai kalbanciu zmoniu. Paprasciausiai kiekvienas esame zmones ir turim savo gyvenima ir reikia gerbti kiekvieno zmogaus privatuma ir teise i gyvenima, o ne vienas kita itartinai stebeti per padidinamaji stikla (kodel cia taip ir kodel cia anaip, is kur tu cia, is kur pinigu gauni, kiek uzdirbi..)
    35. Egle // Spalio 31, 2008 // 12:12
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • nu as galiu paskayt tik tiek kas i visokias anglijas airijas norvegijas tiek kausu privaziaves kad geriau jau jie negristu .Dabar Lietuvoje galima normaliai gyvent visi kaimai isvaziavo .Na nesakau kad visi ten tokie bet daug tokiu . Jei butu mano valia isvykusiems ir bunantiems ilgiau nei metai uzsienyje atimt Lietuvos pilietybe maziau kils tada kivircu del to kas kvailys ar tas kuris Lietuvoje ar tas kuris uzsienyje
    36. 14/88 // Birželio 4, 2010 // 23:53
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As tai tuoj pat uzkalbinu lietuvius jei isgirtu jiems bekalbant lietuviskai, nes retai man tenka sutikti, tai kai isgirstu taip smagu pasidaro ir kai reziu sneka. Bet deja, pasijauciu labai nejaukiai, nes jie kaip tik priesingai- kreivai paziuri ir vos ka ismikena!! Ir ne vienas tautietis taip uzgauna sirdi, vaidindami kazkokius Asus! tad dabar jau nebeskubu uzkalbint, dazniau nutyliu
    37. Jurate // Liepos 15, 2010 // 10:16
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Paskaičiusi kai kuriuos komentarus prunkštelėjau. Juokingai atrodo "lietuviai" kalbantys apie tai, jog jie išsilavinę ir kad kiti yra kaimiečiai ir pan. Kai tuo tarpu nesugeba pastraipėlės be klaidų parašyt. Kraupu :)
    38. Deimante // Liepos 15, 2010 // 12:51
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Su tokiu tautiečių elgesiu ir pačiai teko susidurti. Kalbu ne tik apie pavydumą, bet ir liežuvavimą. :D tik čia atvykus įsitikinau, kad vyrai yra didesnės pliotkų bobos. Bet gi reikia nepamiršti mentaliteto, žmogaus vertybių sistemos, išsilavinimo bei QI - tai, kas daro žmogų brandžia asmenybe. Juk nėra paslaptis, kad dauguma čia atvykusiu yra iš "kaimo gludumų", kurie vos vargais negalais sugebėjo baigti 9 (10) klases. Tokie ir šika ant kitų be skrupulų.<br />Kas dėl patriotiškumo, tai ne valstybė kalta, o ją valdantys organai, pareigūnai. Pasiklausyti vien žinių užtenka, kokius idiotiškus sprendimus jie priima.
    39. Laura // Liepos 15, 2010 // 19:24
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
Tokių komentarų nerasta
  • nu as galiu paskayt tik tiek kas i visokias anglijas airijas norvegijas tiek kausu privaziaves kad geriau jau jie negristu .Dabar Lietuvoje galima normaliai gyvent visi kaimai isvaziavo .Na nesakau kad visi ten tokie bet daug tokiu . Jei butu mano valia isvykusiems ir bunantiems ilgiau nei metai uzsienyje atimt Lietuvos pilietybe maziau kils tada kivircu del to kas kvailys ar tas kuris Lietuvoje ar tas kuris uzsienyje
    1. 14/88 // Birželio 4, 2010 // 23:53
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Si tema mane sudomino, kadangi pati apie tai gan daznai susimastau. Sutinkam vieni kitus kiekviena diena traukiny, gatveje, parduotuveje ar kur kitur, bet visu reakcija kitokia,vieni nutyla,kiti pradeda snibzdetis,kiti nekreipia demesio ir t.t.Pati asmeniskai didziuojuosi,savo tautybe,niekada jos neslepiau ar gedijausi,ir su sutiktais tautieciais visada stengiuosi bendrauti draugiskai, kad ir kokie jie bebutu. Mes visi skirtingi,su skirtingais poziuriais ir bendravimo ypatumais.Beto, daug ytakos padare musu gebejimui bendrauti ir adaptuotis ir tai, kad musu Lietuvele buvo priespaudoje daug metu.Rusicizmas,nutautejimo skatinimas,uzdrausta migracija ir kita panasi veikla padare zmonems neigiamos ytakos. Del to siandien matome viso to atspindi zmoniu elgesy,ypac vyresnios kartos.Po tiek okupacijos metu salis greitai neatsigaus,tai ilgas procesas. Bet nepraraskime optimizmo,ugdykime tolerancija,o sutikus keistai besielgenti lietuvos pilieti kaltinkime ne ji bet istorija.Vena diena ir mes busim kaip tie italai ar australai -besisypsantys ir laisvai bendraujantys....
    2. ernesta j. // Gruodžio 10, 2007 // 12:34
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Kažkada gyvenau Rusijoje. Jie nemėgo kitataučių - neruskije.
    <BR>Aš nekreipiau dėmesio. Esu kuo esu - aš iš Lietuvos. Aš tuo didžiavausi. Jie mane gerbė.
    <BR>Jus prėmėte teisingą sprendimą - išvykote iš Tėvynės, nes... jai nereikia mūsų. Bet... Mielieji, būkite kuo esate - LIETUVIAIS ESAME MES GIME.
    3. Lietuvaitė iš Lietuvos // Lapkričio 18, 2007 // 16:36
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Gyvenu Londone jau daugeli metu ir tikrai didziuojuosi,kad esu Lietuvis. Nors dauguma atvaziavusiu cia yra arba nusikalteliai arba is provincijos zmones, kurie nelabai yra gyvenimo mate ir elgiasi pagal 'savas' taisykles(uz tai ju juk negalima peikti) ir t.t. cia yra taip pat ir gerai issilavinusiu ir protingu zmoniu, kurie dirba didziausiose kompanijose uzimantis aukstas pareigas arba tiesiog turintys savo bizni klesti sitoje salyje. Kaip sito mazos salies tautietis as visgi esu patenkintas kaip progresuoja musu salis, galbut letai, bet uztat tvirtai!
    4. Londonietis // Lapkričio 15, 2007 // 10:36
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • o man skaudziausia, ne kaip mes atrodom pasauliui, bet kaip mes elgiames vienas su kitu, tautietis su tautieciu. Man irgi atvaziavusiai i Londona pazistami patare, isgirdus kitus lietuvius, neissiduoti, kad ir as esu lietuve. Ir ne del to, kad geda, bet saugumo sumetimais. Labai nustebau... Kai pasiziuriu kokie ispanai, australai jie vienijasi, jie susipazista ir jau jauciasi artimi, pasitiki vien del to, kad yra is to pacio krasto, padeda vieni kitiem, isgirsta savo akcenta - uzkalbina ir pan. o mes...pavydim, kenkiam, santazuojam...stengias viens pries kita pasirodyt, stai as kruciau gyvenu, daugiau uzdirbu ir pan. Lietuvis lietuviui yra bjaurus nesvarbu kur jis gyventu ar Lietuvoj ar uzsienyje.
    5. laima // Lapkričio 7, 2007 // 11:22
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Blogiausia tai, kad zmones diskusijose zemina isvaziavusius lietuvius. Lyg mes kokie tautos isdavikai butume. Ir nepagalvoja, kad lygiai kaip ir jie nesam nauda savo saliai. Bent jau finansine. O kai kurie ir dvasine.
    6. Ieva // Lapkričio 7, 2007 // 07:28
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Jokios snekos, kritika ar pasipiktinimai nepakeis fakto, jog vieni is musu didziuojames budami lietuviais, kiti - gedijames to. Lietuviu, kaip ir bet kuriu kitu saliu atstovu, yra visokiu - mandagiu, issilavinusiu, gyvenanciu pagal visuomenes normas, bet yra ir tokiu, prie kuriu salia nesinori net stoveti.
    <BR>Mano vaikinas yra anglas, jis jau kelis kartus pabuvojo Lietuvoje ir jam musu salis patiko, dar labiau jam patinka tai, kad mumyse tevai skiepija daug svarbiu vertybiu, tokiu kaip seima, orumas, pagarba kitam zmogui.
    <BR>Lietuva turi minusu, bet dar daugiau ji turi pliusu, o tai ypatingai isryskeja, kai labiau isigilini i anglijos gyvenima, kuris toli grazu nera toks jau tobulas.
    7. lietuvaite // Lapkričio 5, 2007 // 09:59
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • sutinku, dazniausiai tie, kas kalba, jog Lietuva jiems nieko nedave, yra tik vidurine baige, o kiti ir jos nebaige. as pati turiu aukstojo diploma ir mastau kitaip - mums Lietuva ir neturi nieko duoti, tai mes turim sugebeti pasiimti, o jei nesugebam, reiskias cia musu beda.
    8. zzz // Lapkričio 4, 2007 // 08:16
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As tai visada kolegoms britams aiskinu, kad esu is Lietuvos ir kas Lietuva, beje keletas net Vilniu yra aplanke mano deka ir nesigailejo... ko cia gedytis, reikia tik didziuotis. Priedo kiti lietuvaiciai, kurie mano, kad Lietuva jiems nieko nedave, tai vien issilavinimas, ko vertas, kad sugebame geriau prisitaikyti prie aplinkos nei vietiniai, dirbti protingiau ir nasiau...
    9. ~ // Lapkričio 3, 2007 // 15:10
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Netiesa, jog Lietuvoje nera svarbu kas salia taves ir kaip elgiesi - vieta cia niekuo deta. Issilavinimas ir mandagumas nera prabanga, kurios negali igyti.
    10. Virga // Lapkričio 3, 2007 // 12:13
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti

Panašūs straipsniai